Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 6 lutego 2014

Jajo dane od serca:))

A tak:) 

Remont trwa:)) ale biurko w Pracowni nadal działa hahha
Wykonałam kosz jajo - kurs jajo z mojego bloga:) 


Z dwóch połówek wykonasz dwa kosze
rączka jest ze sznurka jak i jajka :)


 W połówce zrobiłam otwory przez ,które włożyłam druty 3 owinięte taśmą 
jednostronną 
okleiłam papierem z vikolem i efekt jet jak widzisz :)

 Kosz jest na licytacji:)))
już mnie znacie

Nie umiem inaczej, pomagam bo mam taką potrzebę :)) 
W zamian dostaję od życia tyle wspaniałości !!! Niespodzianki i dobre słowa codziennie , łzy w oczach są często:) choć remont trwa ja ciężko pracuję , dziś postanowiłam pomóc kolejny raz !! Franiowi!!! kto spędzi ze mną Święta??? a raczej z moją pracą??

Od poniedziałku zaczynam warsztaty 
z Arteterapii. 
Przez 4 dni będę pracowała z 10 osobami niedowidzącymi . Bardzo się cieszę z tego spotkania:) W planach mamy do wykonania taki oto kosz:) Kosz wiosenny Moi uczniowie dowiedzą się co to jest papierowa wiklina, poznają technikę i będą wyplatać kosz , który pomalujemy i ozdobimy. Dodatkowo nauczymy się skręcać róże z krepy i ozdobimy kosz:) który ozdobi nasze wnętrze na wiosnę :)) Druga tura w marcu więc chętne osoby ze Związku Polski Związek Niewidomych Koło Ostróda zapraszam serdecznie do zapisów , liczba osób ograniczona !! chcę poświęcić swój czas każdemu



 Informuję ,że niespodzianki są spakowane:)
część z nich już wczoraj wyjechała -jutro druga partia:)
więc spodziewajcie się listonosza !!

a ja wracam do remontu:)

wow kują ściany;)) dzieje się !!

Dobranoc:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))