Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 14 lutego 2014

Walentynkowo:)

Dziś skończyły się moje warsztaty z arteterapii jakie prowadziłam w Ostródzie dla osób niedowidzących .

Tydzień spędzony cudownie a i efekty wspaniałe:))

Mała grupa bo i taka była przewidziana w lutym .
Wykonaliśmy kosze z papierowej wikliny, róże z krepy i serduszka.

Nauczyliśmy się podstaw i skręcaliśmy rurki:)

 
Kolejny etap to wyplatanie..



Następnie pomalowaliśmy kosze i nauczyliśmy się skręcać róże :)








A warsztaty zakończyliśmy dziś ;)) 14 lutego
nie mogło się skończyć bez miłości;))

i serduszek!!!









I powstały cuda:)))

A to My :)) nasza załoga ...
kolejną grupę ludzi zaraziłam swoją pasją!!!



A dla Was mamy serce !!!
wielkie serduszko przekazane przez Pana Mieczysława 
to mój kochany Pan Mieczysław wspólnie na warsztatach spędziliśmy kilkadziesiąt godzin:)) Pół roku na Uniwersytecie III Wieku:)) i teraz w PZN Ostróda na warsztatach arteterapii dla niedowidzących :)) kolejne 20 godzin:) Mój Fan , ale i ja jestem jego fanką !! bo jest cudowny , miły i życzliwy. Kochany Pan Mieczysław . Panie Mieczysławie serduszko dla Pana .... i dla wszystkich moich znajomych aby uwierzyli w siebie i z uśmiechem szli przez życie tak jak Pan!!!!!!

Dziękuję za ten tydzień spędzony z Wami!!

było i wzruszenie :))

Dziękuję !!!

Polski Związek Niewidomych i Niedowidzących Koło w Ostródzie 

i Panu Jan Andrzej Otremba 
prezesowi Związku ,jakby nie on nie byłoby warsztatów .

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))