Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 18 października 2012

Koszulka-gorset nr 2 :) i dodatki

Dobry wieczór:)  pokażę Wam moje nowe pomysły.Jak pisałam wcześniej seria gorset będzie długa:) Kosz na wino w nowej romantycznej odsłonie:)

KOSZULKA NOCNA




 Tym razem czerń biel oraz róż :) 
oraz inny fason

Uciekłam od netu na kilka dni i pracowałam ..... ach mam wenę;)) i tworzę nowe prace :))
Mój kosz na wino a raczej koszulka nocna;)) ma towarzystwo.
Wykonałam szpilkę świecznik do koszulki :)


Nie może zabraknąć serca ach...
Ramka na zdjęcia :))


A teraz sprawmy aby klimat był romantyczny;)) 
Zestawik:
 
 
                                                      Mam nadzieję,że się Wam spodoba:))

                                                                         Miłych snów!!

P.S.:))) na http://www.aniainspiruje.blogspot.com/2012/10/ania-maluje.html Ania maluje;))
Zapraszam

CAŁY ZESTAW WYKONAŁAM NA AUKCJĘ DLA MARCINKA
Jak zostanie wystawiony dam Wam znać:))

Marcinka wspiera nasza mistrzyni:) Justynka Kowalczyk oraz wiele innych osób ,
 dołącz do nas już dziś !!!!

RĘKODZIEŁO DLA MARCINKA !!!!


43 komentarze:

  1. super Aniu ty maż czasami taka wenę jak ja ale ostatnio mi jej brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrafi wena być w 2 tygodnie a potem jej brak ;))) jak u każdego

      Usuń
  2. :)
    piękniutka ta romantyczna podróż.
    ja jutro również w podróż wybywam. moja nie będzie romantyczna, ale mam nadzieję, że ja dzięki niej będę jeszcze "piękniejsza" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace :)
    Bucik jak prawdziwy,a koszulka cudowna :)
    Zazdroszczę talentu i pomysłowości

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu Ty nieziemska kobieto,słów podziwu mi już po prostu brak :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam:) Najbardziej podobają mi się śliczne małe wózeczki, które prezentują się niesamowicie:) Ile czasu Aniu zajmuje Ci przygotowanie takiego wózeczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu szybciutko już mi idzie, a jak jest pogoda w 2 dni jest gotowy . Musi być ciepło :)

      Usuń
    2. Niesamowite..podziwiam Aniu:)A pomysły nowe również świetne - inne niż wszędzie:)

      Usuń
  6. Ależ niesamowite prace! Po prostu mistrzostwo świata w papierowej wiklinie - złoty medal ;)
    Przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Super, super i jeszcze raz super! Jesteś niesamowita!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już pisałam na fb, gdy zobaczyłam ta pracę, szczęka mi opadła i nadal jej szukam po podłodze! Piękne to mało powiedziane, brak mi słów, aby opisać te cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  9. koszyczek na wino cudny, ale szpilka bije na głowę wszelką konkurencję ;D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. buaa.... brak mi slow jakie to eleganckie, opłacało się czekać kilka dni na ciebie Aniu, zawsze wyskoczysz z czymś ciekawym i pełnym podziwu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne prace Aniu wychodzą spod twoich raczek!
    Koszulka i bucik są powalające! Nie mogę oczu oderwać,a pasowałoby iść spać...
    Nareszcie mogę zostawić po sobie ślad
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita!!!!!!!!!!!!!!! Po prostu kopara mi opadła na klawisze!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję weny twórczej, piękne rzeczy tworzysz. Tyle wspaniałych pomysłów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Anna, hello! Po prostu wspaniałe praca! Kocham to! Można zamówić te buty. Zapłacę do wysyłki i do Mińska. Mogę dokonać płatności za pośrednictwem WebMoney, jeśli chcesz. Lub odstąpić inne sposoby. Przepraszam, jeśli są błędy, tłumacząc słownika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. brak słów... piękne, po prostu perfekcyjne... Gratuluję Aniu jesteś niesamowita ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Waw , ale sie ciesze, że tak wspaniałe prace pójda na aukcję dla Marcinka :) Czekałam z niecierpliwością na Twój nowy post no i sie doczekałam !!! Ale super ! Cudowne prace , normalnie moje oczy cieszą się na ich widok jak dziecko hahah :D Cudeńka tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw jest bombowy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. wow!!! jesteś niesamowita Aniu, chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu normalnie cuuudo-masz złote rączki:)Mam cichą nadzieję,że na to też niedługo będzie kursik;)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw:-) zresztą jak wszystkie Twoje dzieła:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! Jak zawsze zresztą:) Twoje prace niesamowicie mi się podobają i mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeżeli będę się na nich wzorować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu od niedawna jestem na blogu , ale od dawna już obserwuję twoje prace ( różne ) i nie po raz pierwszy podłam na kolana , i kto mi pomoże wstać cuda życzę na co dzień takiej weny twórczej i pozdrawiam gorąco .

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu ...Ty szatanico :P nie wierze musisz mieć pakt z diabłem :) normalnie zbieram szczękę z podłogi ... moja córcia która nie może się doczekać ( długo jeszcze hahah )momentu kiedy założy szpilki powiedziała tak " MAMUS ONE SA SWEETY JA TAKIE MUSZE UBRAĆ KIEDYŚ JAK MI NOGA UROŚNIE " HAHAHA i co Ty Aniu na to ??
    Kochana brak mi słów -Mistrzostwo Świata :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie pogardziłabym takim gorsecikiem ;)
    Widać wielką wprawę w każdym dziele...podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie. Czy można liczyć w niedalekiej przyszłości na kursik szpilki. Jest cudna i zrobiłabym siostrze na 18-stkę. Z pewnościa byłaby zadowolona, oczywiści o ile by mi wyszła;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taak zdolna jak Ty to ja chyba nigdy nie bede :) Masz na prawde wyjatkowy talent :) Piekne rzeczy powstaja dzieki twoim raczkom :) Serdecznie Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest... niesamowity!!!
    Kocham bieliznę ale to... Wspaniały pomysł na prezent... ale zamiast wina ukryłabym tam... słodkoooościiii ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. witam.Aniu czy można prosić o kursik tego prześlicznego bucika?

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepsze! Tworzysz małe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam....Podziwiam wszystkie prace i gratuluje pomysłów:) ja od niedawna zajmuję się papierową wikliną i mam nadzieję że kiedyś dojdę to wprawy i moje prace będą chociaż w polowie tak piękne jak pani:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))