Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 7 grudnia 2011

Koncert na Warszawskich Bielanach

W dniu 4 grudnia na Warszawskich Bielanach odbył się koncert Dzień Dobrego Głoda, w którym miałam przyjemność uczestniczyć . Reprezentowałam Naszą Wspólną Pasję Rękodzieło,która wspiera akcję Fundacji Razem Lepiej: Dzień Dobrego Głoda.
Jako Partner akcji przygotowałyśmy prace na ten cel i wysłałyśmy je do Fundacji.




4 grudnia nasze zaangażowanie w akcję zostało docenione.Prezes Fundacji Razem Lepiej Marek Szambelan zaprosił do grona znanych osób skromną przedstawicielkę rękodzieła . Bardzo dziękuję za to wyróżnienie i tak miłe przyjęcie w tym dniu mojej osoby. W imieniu Pana Marka Szambelan ,dziękuję Wszystkim z całego serca za wsparcie oraz za prace wysłane do Fundacji.



Dziś jest Dzień Dobrego Głoda!! dzień w którym świat staje się lepszy dla nas wszystkich. Pamiętajcie WARTO POMAGAĆ i wspierać innych .

 Fundacja "Razem Lepiej" zorganizowała prospołeczną akcję pod hasłem "DZIEŃ DOBREGO GŁODA”. Akcja ma za zadanie poszerzyć świadomość społeczną dotyczącą problemu głodu w naszym kraju. Jej głównym celem jest bezpośrednia walka z głodem, a tym samym niesienie pomocy głodującym.

Mamy nadzieję, iż z Państwa pomocą uda nam się zainicjować coroczną akcję pod hasłem „DZIEŃ DOBREGO GŁODA”, czyli dzielę się tym, co wydam lub wydałbym jednego dnia na jedzenie. Wystarczy żeby każdy z nas wykazał odrobinę chęci, a uda nam się wspólnie pomóc wielu ludziom! Zaznaczamy, że wszystkie zebrane środki finansowe i materialne, zostaną przeznaczone na pomoc najuboższym.

https://www.facebook.com/pages/Dzień-Dobrego-Głoda/122825341159635?sk=info
https://www.facebook.com/Fundacja.Razem.Lepiej?sk=info
http://www.ddg.org.pl/


Mały reportaż z tego wydarzenia w którym miałam okazję uczestniczyć!!
 Wspaniały człowiek Piotr Kowalicki!!
 Niesamowity głos JAROSŁAW JAR CHOJNACKI
WAWRZYNIEC PRASEK
 
MARCIN CZYŻEWSKI
 
WAWRZYNIEC PRASEK
 
MARCIN CZYŻEWSKI
 
IWO ORŁOWSKI


 
MATEUSZ KRAUSTWURST



BOGDAN KIEREJSZA




 
ALICJA WĘGORZEWSKA

 
DANUTA BŁAŻEJCZYK
 Podziękowania wręczył Prezes Fundacji Razem Lepiej Marek Szambelan






 Po koncercie można było zobaczyć prace rękodzielników
Poznałam wspaniałe osoby :) na zdjęciu powyżej Marek Szambelan prezes Fundacji oraz Marcin Mańka.
Anna Samusionek,Bogdan KIEREJSZA

 Wspaniali : Piotr Kowalicki i Katarzyna Wiercińska(CAREN) oraz Alicja Węgorzewska.

 Była zabawa:) Ewa Krajewska wspaniała projektantka mody, znając moje prace tylko ze zdjęć , bardzo chciała zrobić sobie z moim wózeczkiem zdjęcie:) dołączyła do nas Kasia:) Caren

 Wspaniali ludzie Piotr i Ewa Krajewscy .



 Nie zapomniane chwile :) to nie koniec:) mam jeszcze dwa takie spotkania :) 
tym razem inna Fundacja i inna okazja.
Fotograf Marek Michałowski


 "Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów. 
Nie ważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi."
  Jan Paweł II

6 komentarzy:

  1. Wspaniale Aniu ze zaczęto o nas mowic ,ale jak juz podkreslałas nie o poklask nam chodzi ,my skromne kobietki dzielimy sie praca swoich rąk aby pomóc
    Ja mam jeszcze taka wizje -jak to byłoby pięknie .gdyby jeszcze zamiast wszechobecnej "chińszczyzny" wiecej było rękodziełą tego co nasze swojskie i wcale nie drozsze niz wyrob ze wschodu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia też mam takie marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. długa droga przed nami.. ale małymi kroczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu- gratulujemy!
    Fantastyczna akcja...
    Masz wielkie serducho!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam :) i życzę dalszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))