Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 12 czerwca 2013

Diabeł to kobieta ubrana w szaty ;))

Skończyłam pracę , której wizja była, a zero pojęcia o materiałach;)
poszła w ruch wkretarka , kable ..
kabli długo szukałam;)
była koncepcja ale nie wiedziałam co użyć .
Jest rowek i inspiracja kolejna dla Was :))

 drzewko kawowe
doniczka z bukietem róż 
biel z kawową

 
zapraszam na kursik!!

17 komentarzy:

  1. ...podziwiam, wzdycham..to co robisz jest piekne;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak Ty to robisz, ze czego się nie tkniesz staje cudeńkiem :)
    Zapraszam do siebie.
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ci powiem Moniko , bo nasza Ania ma magiczne ręce,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. wow rowerek jest przesliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko już zostało powiedziane wyżej... Masz magiczne ręce i magiczną wyobraźnię.Jesteś niesamowita. Piękny rower!!! Szczerze podziwiam. Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabi Niżnik
    Zaparło mi dech ,co za cudo Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł jak zawsze
    PRACA PRZEŚLICZNA
    Pozdrowienia
    NINKA


    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest ta praca...idealna, magiczna...hoho...a teraz przypomniało mi się zdjęcie które kiedyś zrobiłam panu w Chinach, który na identycznym z tym że realnym rowerze przewoził właśnie wielkie drzewko...oj jak wygrzebię to podeślę, bo widok niepowtarzalny:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!Zajrzałam i stwierdzam:talent,piękne, pomysłowe, niewyczerpująca się wena i wyobraźnia.Aniu,wyróżnienia oczywiście serdecznie Tobie gratuluję:).Pozwolę sobie zostać na dłużej. Pozdrawiam,Iventi

    OdpowiedzUsuń
  10. WITAM,Poprostu cudny ten rowerek:)CIĄGLE PODZIWIAM PANI ROBÓTKI,CHCIAŁABYM TEZ MIEC TAKI TALENT I WYOBRAZNIE JAK PANI.POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  11. witam,pani Aniu poprostu brak słów,piekny rowerek i super pomysł:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu to istna magia- jestem oczarowana!;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzdycham! Ach'uję i och'uję! Wszystko cudowne, delikatne, piękne! Biorę się do pracy, dziękuję za kursy - są wspaniałe. W ogóle wszystko tutaj jest boskie! Uwielbiam takie prace i takie osoby, z pasją którą zarażają. Pozdrawiam i życzę dalszego rozwoju, od dziś będę tu stałym podglądaczem. Te prace będą mi się śniły po nocach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzdycham! Ach'uję i och'uję! Wszystko tutaj jest takie oryginalne, niebanalne, wyjątkowe, piękne i delikatne! Po prostu boskie :)) Życzę Ci dalszego rozwoju pasji i osobowości. Będę tu zaglądała regularnie, już zaczęłam tworzyć co nieco z kursów online. Dziękuję za inspirację! Pozdrawiam!

    PS. Ten rower..... będzie mi się śnił po nocach. Przewspaniały! Szkoda, że to taka wyższa szkoła jazdy, ale może jak znajdę narzędzia to i to uda mi się wyczarować... Marzenie!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))