Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 4 lipca 2013

Oryginalny prezent na ślub

Dobry wieczór.
Dziś pokażę Wam swój nowy pomysł - oryginalny prezent na ślub :)
Długo myślałam co dla Alicji i Darka wykonać.
 Wymyśliłam wiec szafeczkę z 2 otwieranymi szufladkami  oraz ramką na zdjęcie. 
Szafka ma wymiary : wys. 20cm  x szer 24 cm. x głęb.19 cm.
 
Pomyślałam ,że taka praca będzie piękną ozdobą ich domu i pamiątką .
W szafeczce Młodzi mogę trzymać pamiątki ze ślubu ...
zdjęcia.. lub po prostu  może to być mała toaletka, zamiast zdjęcia można postawić na niej lustereczko
a szufladki mogą pomieścić duużo biżuterii 


 Całość wykonałam ręcznie, od podstaw. 
Dodatkowo w prezencie zrobiłam album, który włożyłam do jednej z szufladek. 


Prezent wykonałam dla moich znajomych, którzy 22 czerwca 2013r. mieli swój wielki dzień . 
Świadkiem na ich ślubie był mój braciszek. 



 u góry położyłam kluczyk ;)
 po obu stronach nakleiłam serwetki w stylu retro
 szufladki mają prawdziwe klamki do szafek


 każda z serwetek jest inna

 ramkę wykonałam z tektury i patyczków do lodów
 szuflady są pojemne



Na moim drugim blogu pojawi się kurs :)
dla osób , które będę miały chęć wykonać taką pracę ;))

kurs znajdziecie :
http://aniainspiruje.blogspot.com/2013/07/kurs-na-szafke.html

13 komentarzy:

  1. piękny prezent :) chciała bym taki dostać na swój ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same wspaniałości, pani jest niesamowita :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Aniu Aniu ,ja juz nie wiem co Tobie napisać,by w słowach nie umniejszyć Twego dzieła,jak dla mnie bomba,prezent -pamiatka na całe zycie tylko pozazdrościc

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny świetny pomysł... myślę, że nie tylko na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu Aniu TY z nieba nam spadłaś , jak jakiś anioł :D Cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne i naprawdę bardzo pomysłowe jak wszystkie twoje prace które uwielbiam oglądać i z niecierpliwością czekam na nowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło było się tutaj rozejrzeć, piękna galeria :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny prezent! Jesteś niesamowita w tworzeniu tych cudeniek:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaa, no po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pierwszy rzut oka skrzyneczka wyglądała na drewnianą. Jak zobaczyłam, że w całości wykonana jest z tektury modelarskiej to, kolokwialnie rzecz ujmując, szczęka mi opadła. Wspaniały pomysł i zachwycające wykonanie! Każda kolejna Pani praca wprawia mnie w oszołomienie i powoduje chęć natychmiastowych prób, co nie zawsze niestety wychodzi na dobre. Próbowałam wczoraj skręcić rureczki z gazet, niestety bez skutku. Grube i każda innej wielkości. Nie chcę jednak rezygnować i stąd moje pytanie. Czy zamiast papierowych rureczek można wyplatać z rafii bądź cienkiej linki do wieszania prania? Wózeczek mnie kusi, oj kusi ;)
    Jakiej długości powinny być rurki, żeby można było spokojnie wypleść wózek takiej wielkości jak ten w Pani kursie? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem, gdy zaglądam na Twojego bloga, jestem pod ogromnym wrażeniem :) Twoje prace po prostu zwalają z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę piękna ta szkatułka, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))