Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 1 lutego 2014

Zabić nudę:)

Tak jak Wam wcześniej pisałam mam zapalenie ucha. Teraz wiem o czym mówili znajomi używając słów:
"chodzenie po ścianach" z bólu!! Oj ja też po nich chodziłam  od środy do wczoraj. Nałykałam się tabletek przeciwbólowych dużo !! Dziś oddycham spokojnie i czuję się lepiej. Musiałam opóźnić zaplanowany remont , ale on mnie nie ominie bo fachowcy już od poniedziałku ruszają z pracami.
Dziś jak tylko poczułam się lepiej odwiedziłam pracownię :) i troszkę popracowałam póki mam jeszcze do niej dostęp .

A co dziś wykonałam:

bransoletki 










oraz notesy

Kupiłam w Lidlu dwa duże zeszyty, które zamieniłam w notesy
ozdabiając kolorowymi kartkami do scrapowania 
Każdy ma zakładkę:)

NOTES nr.1 




NOTES nr.2 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))