Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 2 września 2012

Wózeczek zagadka :)

Witam :))

Mam już gotowy wózeczek ,który jest nagrodą przeznaczoną dla jednej z osób,która prawidłowo odpowiedziała na moją zagadkę.W zabawie wzięły udział osoby na moim blogu "Ania inspiruje" oraz na Fb
Sporo osób odpowiedziało dobrze:)) Wyłoniłam z tych osób jedną. Myślę ,że będzie to niespodzianka dla Was i dla tej osoby. Takiego wózka jeszcze u mnie nie było. Mam nadzieję ,że się Wam spodoba.
To wielka zmiana ,zawsze były białe lub brązowe.Jedynie wózeczki rattanowe miały inne kolory.


Przedstawiam Wam 
Wózeczek Zagadka;))




Dlaczego taki kolory??
to kolory ziemi :brąz,beż,zieleń,żółty

zieleń to też kolor nadziei
Taki chciałam wykonać wózek 
Naturalny i z naturalnych materiałów

  Nawet pościel jest z płótna 
Wózeczek malowałam pędzelkiem :)
troszkę czasu mi to zajęło .

A dla kogo ten słonik na szczęście????

Wózeczek pojedzie do Moniki

Monika Monawmona 

odpowiedzi połączyłam i wybrałam prawidłową Moniki

Moniczko Gratuluję !!!
Mam nadzieję,że spodoba Ci się wózeczek i proszę o kontakt.

P.S.dziękuję Beatce Łączka za instrukcje dotyczące malowania:)

WITAM NOWYCH OBSERWATORÓW!!!
:)))))

14 komentarzy:

  1. Jest przepiękny , tez taki chce hm:)) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny!jaka szkoda!!!!pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wózeczek prześliczny i te kolorki :)tutki wyglądają, jakby były od zawsze zielone a nie malowane, w stu procentach precyzja i doskonałość z pod Twoich rączek Aniu
    Pozdrawiam ślicznie... równocześnie gratuluje Moniczce szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wyszedł ,a kolor śliczny taki spokojny:)
    Gratuluję Monice:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo Anulka !!! i gratulacje Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje - wózek nie do opisania :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wózek śliczny.Monika gratuluję.Pozdrawiam Hanka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wózeczek, super kolory. Ta zieleń jest przepiękna, mogłabyś mi zdradzić co to za farba o takim soczystym kolorze?:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to pigment do emulsji ,kolor wiosenny ja mam firmy Primacol(nr).

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))