Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 23 marca 2014

Yupiiii!!!!

Po remoncie:)))) ufffff !!!
Od kilku dni sprzątam:))
Jestem zadowolona z efektów remontu :))

Mam dwa style ale delikatnie połączone ze sobą : nowoczesną kuchnię ......... w bieli!!!
;)) mąż nie widział jej zanim jej nie zamontowano i rustykalny styl w salonie:))

Mam dwa światy w domu .. toć ja bliźniak i nie może być w moim życiu wszystko normalne
 i poukładane  haha


I mam swoje , własne drzewko w kuchni:))



Za dwa dni ruszam z pracą :)) 
buuuziaki

7 komentarzy:

  1. Małgosia k. Torunia23 marca 2014 19:09

    Witam.... widze tylko rąbek kuchni ale efekt super...... i ten pomysł na ścianie w drewnie,pozr

    OdpowiedzUsuń
  2. Następne śliczne drzewko! Pani ma wielki talent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne te Twoje drzewka :) chyba się zabiorę za zrobienie takiego

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. drzewko pięknie się wkomponowało -pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa jak wyszło, pochwal się :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))