Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 30 listopada 2013

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 Kup prezent u znajomego rękodzielnika :))
 PROMUJ tak jak ja, polskie wspaniałe rękodzieło !!! 
zrób wyjątkowy prezent dla najbliższych!!
 nie kupuj w markecie prezentów !!! wspieraj naszych polskich rękodzielników!!!

 

4 komentarze:

  1. Podpisuję się rękami i nogami :) Sama zaopatruję się w prezenty u koleżanek - blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Tak jak i Ty, promujemy rękodzieła. Jako Stowarzyszenie Przyjaciół "Mam Sąsiada" prowadzimy warsztaty, wspólnie tworzymy piękne rzeczy i uczymy się nawzajem nowych cudeniek. Organizujemy także wydarzenia kulturalne, jak teraz - wystawa naszych dzieł w bibliotece miejskiej. Bardzo podoba nam się Twoja stronka. Zapraszamy do nas: http://mamsasiada.blogspot.com/
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam do naszego sklepu z rękodziełem, na otwarcie 20% zniżki.

    www.alkatu.pl

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))