Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 25 lipca 2013

Kołyska wersja II w brązie

Dobry wieczór :) znowu wieczór ;))) dziś wyschła moja druga praca :)

Tak dawno malowałam swoje prace lakiero-bejcą  ach...
że zapomniałam jaki cudowny efekt daje ta farba!!
Kołyska błyszczy i pachnie świeżością:))
wygląda jakby została wykonana z drewna

 tym razem wersja uniwersalna, choć misiu ma kokardkę niebieską :))
wycięłam go z filcu , nosek ma ze skórki
 w kołysce jest materac wysoki 
kocyk milutki
poduszka misiowa;)
 misiu ma doczepiony dzwoneczek:)
jak poruszam kołyską , buja się i dzwoni dzwoneczek

Spokojnej nocki kochani



i dla Was :))
pamiętam o Was choć mało Was odwiedzam:))

tutorial
 

12 komentarzy:

  1. Zajefajna... ...jestes Aniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przekochane cudeńko! Rewelacja jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No masz, co wejdę na blogi Ani to kolejne cudeńko
    Zazdroszczę pomysłów i pracowitości
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super po prostu śliczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobny do drewna, nie moge się napatrzeć. Chyba sama taki zrobie, jak znajdę trochę wolnego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ urocza kołyseczka! No po prostu coś ślicznego!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu robisz tak cudne rzeczy, że sama nie wiem czym się zachwycać bardziej. Wszystko szczegółowo obmyślone i doskonale wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taż przymierzam sie do takiej kołyski , ale inna nieco techniką .

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))