Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 24 lipca 2013

Kołyska dla Lenki

Dobry wieczór :) 
Dziś na dobranoc mam dla Was nowy model kołyski:))

jest podobna do poprzedniej
ale wyrysowałam nowy szablon
dla przypomnienia dla nowych moich gości
to dwie z wcześniejszych kołysek
wykonane z tektury i plecione z papierowej wikliny
tu jest  TUTORIAL


 Nowa kołyska jest z tektury i patyczków do lodów :)
ma również bobaska, który jest prosty w wykonaniu



Kołyska jest dla Lenki :)
to nowy mój projekt , na który kursik pojawi się na dniach:))



Spokojnej nocy!!!



i dla Was :))
pamiętam o Was choć mało Was odwiedzam:))

tutorial
 

15 komentarzy:

  1. Cuudna :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. OH MY GOD!!!!!!! ANNA YOUR WORK IS JUST BEAUTIFUL AMAZING WOW!! YOU'RE THE BEST.

    OdpowiedzUsuń
  3. OH MY GOD!!!!!!! ANNA YOUR WORK IS JUST AMAZING!!! WOW ANNA YOU'RE THE BEST!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodka kołyska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, rewelka jak zwykle!
    ps. zapraszam Cię przy okazji do mnie na Drewniane Candy :) Pozdrowienia ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna :)
    już nie mogę się doczekać kursiku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZECUDNA ....PANI ANIU.
    z kursiku skorzystam zrobie kołyskę dla wnusi już drugą z Pani KURSU DZIĘKUJĘ SERDECZNIE POZDRAWIAM NINKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda Twoja praca jest zachwycająca, zaglądam tu z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze jestem pod wrażeniem pomysłów i prac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna:) jak wszystkie prace, podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe!
    Pozdrawiamy
    Magda i Agnieszka:*

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))