Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

wtorek, 16 kwietnia 2013

Wspólnie przeciw białaczce

 Dzień Dawcy Szpiku w Ostródzie

Dzień Dobry w piękny słoneczny wtorek:) Ja dziś mam informację dla mieszkańców Ostródy oraz okolic.
20 kwietnia w Ostródzie każdy z nas może zarejestrować się jako potencjalny dawca komórek macierzystych. Jakie są kryteria ?
 wiek: 18 - 55 lat i być w miarę zdrowym. 
Szczegóły znajdziecie na stronie www.dkms.pl w zakładce najczęściej zadawane pytania.


Zachęcam wszystkich do rejestracji.
buziaki

1 komentarz:

  1. Bardzo dobrze, że informuje Pani o takiej akcji. I również zachęcam do rejestracji, gdyż sama jestem zarejestrowana w sumie od niedawna, gdyż dopiero wczoraj dostałam swoją Kartę Dawcy (po 3,5 miesiąca czekania) oraz symboliczny czerwony puzzel. Naprawdę warto dać komuś szansę na nowe życie:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))