Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 10 kwietnia 2013

Wóz:)

Ostatnio bawiłam się patyczkami dość często:) Nową pracą jaką wykonałam jest wóz:)
Etapy jego powstawania :

 Stan surowy:)

etap II wóz pomalowany
Etap III wóz ozdobiony



Zachęcam do zabawy z tym materiałem:)
efekty widzicie u mnie:)

Miłego Dnia
i spędzę go niestety w łóżku z gilem pod nosem ;)  jestem chora.

42 komentarze:

  1. Aniu wóz jest sliczny :) a Tobie zyczę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wóz jest rewelacyjny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł , , nie wpadłabym na to ,że ze zwykłych patyczków można wyczarować takie cudo... pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu bark słów by opisać to cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu cudoooo jeszcze raz mówię jeseteś wielka.
    Dużo zdrówka życzę
    wracaj szybko do zdrówka i inspiruj nas dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to sie w ogóle nie wypowiadam na temat Twoich prac! No bo co mądrego można jeszcze dodać...;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny ten wóz !! i pomyśleć że to zwykłe patyczki... i oczywiście talent Twój niezmierzony ! zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszedł ten wóz. Coś z niczego - super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wóz jest cudowny - Aniu jesteś niedoścignionym ideałem w tworzeniu rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niżnik Gabi
    Wóz wspaniały, naprawdę cudowny.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka,bo wiosna tuż,tuż.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się chce do niego wsiąść i odjechać na koniec świata :)Piękny :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu zdrówka przede wszystkim! wóz jest rewelacyjny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo.. zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twoich rąk..
    zdrówka życzę..

    OdpowiedzUsuń
  14. Powtórzę po raz milionowy jesteś wielka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale rewelacyjny pomysł!!!Wózeczek wygląda super a różyczki dodają mu uroku. Pozdrawiam i dziekuję za umieszczenie info o moim kursiku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny!!! Najważniejsze to mieć wyobraźnię i pomysł, a reszta przyjdzie sama :) Szybkiego powrotu do zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja! Świetnie go udekorowałaś. Bardzo podoba mi się ten zielony delikatny kolor, który dodałaś. Nadal zazdroszczę pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł, to się naukładałaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Robisz cuda ,i dzielisz się swoim talentem .Jesteś kobietą o cudownym sercu. Zdrowiej i nadal nas zaskakuj swoimi pracami . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. bajeczny,taki nie z tej epoki ,podoba mi sie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny dyliżans:) Ma w sobie coś klimatycznego:) Szybkiego powrotu do zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. o matko jakie cudo :-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniały i pomysł i rezultat, gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem w temacie imprezy "westernowej" wiec Twój wóz bardzo mnie zaintrygował. Jest śliczny i romantyczny. Taką właśnie impreze organizuje: kowbojską ale z nutką romantyzmu. Dałas mi kolejne pomysły na dekoracje - dzięki. Zdrówka życzę = najlepszy sposób na dużą dawke witaminy C i na uodpormienie to sok z cytryny+ miód + imbir. Stosowalismy całą rodziną = od 4 miesięcy zero chorób ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem zachwycona !! jest wspaniały :) świetny pomysł i wykonanie no ekstra !!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki piękny!!!!!!!
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wóz jest przepiękny!!! Ale mnie by chyba zabrakło cierpliwości ;-).

    OdpowiedzUsuń
  28. super ;) robi wrażenie , już bez malowania, taki surowy jest piękny a po pomalowaniu całkowicie cudny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. PIĘKNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem :-)
    Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczny czegoś tak pięknego jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, wciąż zadziwiasz swoją pomysłowością!!!! Wóz jest bajkowy, niesamowity!!!
    A przecież powinnam już się do tego przyzwyczaić, że tutaj u Ciebie same cudowności powstają:)

    OdpowiedzUsuń
  32. wóz jest niesamowity a ty moja droga masz taki dar że aż trudno to opisać. rewelacja. Mi chyba bardziej podoba się stan surowy przed malowaniem. pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i sił.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały pomysł, zapraszam na mojego bloga http://decoupageomania.bloa.pl/
    Początkująca blogerka-decoupage'rka

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale on jest fantastyczny!!! Podziwiam Twoje prace, bo są niesamowite i takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. lindoo como faz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://aniainspiruje.blogspot.com/2013/06/woz-z-patyczkow-do-lodow.html

      Usuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))