Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Spotkanie:)

Mazury odwiedził na Święta Wujek Przyroda z żoną Marią , była okazja aby się spotkać.Pojechałam wczoraj do Mrągowa . Niesamowite spotkanie, pełne emocji i wzruszeń. Znamy się przecież ponad 2 lata ale tylko z rozmów w sieci i wspólnie prowadzonych akcji :) Wujaszek uczył mnie jak skręcać rurki na wkrętarce:) Powiem szczerze nie jest to takie łatwe ale chyba ;) opanowałam technikę :))



 Już planujemy kolejne spotkanie :) wielkie całusy dla nich:)
Jest 1 kwietnia , nie wiem jak u Was ale w Ostródzie spadło ok 30 cm śniegu z linijką w ręku.
Dziś zazdroszczę tym co mieszkają w bloku:) i weź tu człowieku sobie zaplanuj leniuchowanie;))
pora złapać za łopatę i odśnieżać:)) bo dalej pada!! a wczoraj w telewizji mówili coś o zrzucaniu kalorii hehe
Przymusowe zrzucanie jest u nas , ale śniegu  heh


Miłego Dnia:))


5 komentarzy:

  1. U nas jest około 30 cm śniegu...Zaraz z domu rodzinnego jadę do Cieszyna i czas wracać do pracy...ale święta upłynęły u mnie pod kątem wikliny papierowej :D dzięki Tobie :) niedługo pokażę efekty :) cudownie że dzielisz się pomysłami :) pozdrawiam Tyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu u mnie tez dużo śniegu napadało ale ja w bloku mieszkam hehe ale auto na jutro trzeba odśnieżyć pozdrawiam cieplutko w ten zaśnieżony dzionek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrowienia a jezeli chcesz zobaczc Wielkanoc u mnie to zapraszam na bloga/troche sie posmiejesz/

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz... ja też marzę o spotkaniu z Tobą... i kurs u Ciebie...
    Tworzysz takie cudne prace... wciąż i za każdym razem na nowo zachwycam się nimi...
    Ja wciąż jeszcze opanowuję technikę robienia rurek metodą z Twojego kursu... myślę, że niezbyt prędko zdecyduję się na eksperymentowanie z nowymi metodami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj-ja od wczoraj próbuje zwijac rurki na wkretarce-nie wyszła mi ani jedna-mozesz zrobic filmik jak Ty to robisz???

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))