Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 24 listopada 2012

świąteczne bombki cd..

Tym razem bombka złota i dwie mniejsze srebrne :))


 Jak ja kocham aniołki:)))
ten jest inny i od razu go pokochałam
Stroik pojedzie do Ryżyka:) który wykonał mi bransoletkę:)

kule poniżej  jadą do Ani



25 komentarzy:

  1. Widzę ANIU że się zabombkowałaś,hi hi
    Piękne te twoje bombeczki!
    Moje się suszą,i jak bedą gotowe to się pochwale,ale jestem skromna hi hi
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuś...cudne te bombeczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowe te bombeczki, takie piękne. A aniołek również i mnie zauroczył. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombeczki cudowne :) wręcz bombowe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulko,no cudowne są te Twoje dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają Twoje bombkowe stroiczki.
    Pozdrawiam i jak zawsze uśmiech zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne bombki! tak idealnie okrągłe balony zdobyłaś?? suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nadmuchasz balon nie do końca:)) możesz profilować kształt:)))

      Usuń
  8. bardzo podobają się mi Twoje bombki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne . !
    Podoba mi się tu . !
    + Dodaję się do obserwantów . ; ) I liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; )
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje ozdoby świąteczne są tak piękne, prawie magiczne...
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie,że u Ciebie tak Mikołajowo i świątecznie .Piękne te bombki,a Mikołaj przecudny .Też kupiłam już akcesoria i mam ochotę spróbować te bombki,,bo mnie urzekły.Pozdrawiam Aniu.
    Gabi Niżnik.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ozdoby :-) ja robiłam takie jaja na Wielkanoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne świąteczne prace. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAPRASZAM DO MNIE PO WYRÓZNIENIE!
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wykonane prace. Świątecznie już u Ciebie na blogu. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy kolejny jest coraz piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani Aniu, od kilku dni jestem pod olbrzymim wrażeniem Pani talentu. Tutaj wszystko jest przepiękne, a bombeczki po prostu przecudne:) Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z twórczością z rureczek i bibuły i pozwoliłam sobie dołączyć do grona obserwatorów. Troszeczkę się tutaj rozgoszczę, gdyż atmosfera jest nieziemska:) Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne i oryginalne bombki.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))