Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 23 listopada 2012

Nowy Mikołaj:))

Dziś wstawiłam drugą część kursu na Mikołaja , stroik wiszący. Serdecznie zapraszam. W razie pytań służę pomocą . To skrócony kurs. Buziaki:))


15 komentarzy:

  1. Jejku jaki śmieszny :) Wygląda bajkowo :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj jest przecudowny! Takie wykonanie to mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaj jest cudny i ta dbałość o szczegóły :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest,taki którego chyba dzieci nie bedą się bały,moje córki sie boją,a mama niestety nie umie zrobić nic z papierowej wikliny
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. ha, jaki super pomysl!!! wszedzie kola i choinki a tu taki wymyslny mikolaj! baaardzo mi sie to podoba!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite, że wyczarowałaś to za pomocą własnych rączek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu Twoje prace są genialne i zainspirowałaś mnie do założenia swojego bloga.Powoli będę wstawiać swoje dzieła ręczne i byłoby mi miło gdybyś do mnie zajrzała i wyraziła swoją opinię.Pozdrawiam gorąco i życzę wytrwałości o zdrowia w dalszym tworzeniu. danutka38.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co Ty kobieto jesio wymyślisz?
    Mikołaj rewelacja a jego autor hmmmm
    już nie potrfie dobrać literek
    by określić Twoje "łapki":)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niżnik Gabi
    Co za piękności ,ja już nie nadążam .Te pomysły są Aniu cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo piękne a ta broda to jest z waty czy z pianki

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))