Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 9 listopada 2012

Promujmy nasze rękodzieło!!!

Projekt własny



Jestem całym sercem za promocją naszych rękodzielników i rękodzielniczek
Wspieram i krzyczę głośno!!
Stop chińczyźnie !!!

Z tej okazji wspólnie z koleżankami zorganizujemy dla Was niespodziankę.

Na dniach poznacie szczegóły
a tu mała niespodzianka :)
a kuku:)



4 komentarze:

  1. chyba zjadłaś "k" w banerku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhehh a no tak:))) a tyle razy się przyglądałam:)) i inni też heheh

      Usuń
  2. Jestem całkowicie za tą akcją. Sama kupuję prezenty na święta od rękodzielniczki - blogerki (moje wytwory ma już połowa rodziny). Popieram :) A bałwanek słodki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jestem za :) najwazniejsze , ze wkładamy w to serce :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))