Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 8 listopada 2012

:))

Kolejna dobra dusza będzie się dzielić z nami swoją wiedzą !!!!!!

http://pani-niteczka-uczy.blogspot.com/


Brawo Jolu i Dziękujemy!!! a Was Zapraszam!!!!

Kochani szukacie nietypowej choinki???? 
Zapraszam do Beatki!! choinki są do kupienia!!!

3 komentarze:

  1. uff..obejrzałam wszystko!
    utonęłam. piękne rzeczy tworzysz,a moje dzieci już złożyły zamówienia hihi
    zapraszam do mnie. Lidzia

    p.s. najpierw znalazłam Cie na fejsie i tam też zostawiłamwiad

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, już nie raz zachwycałam się Twoimi pracami i polecałam znajomym. Podziwiam.
    Mam ogromną proźbę czy byłaby możliwość abyś zamiściła w jedym ze swoich postów wzmiankę o moim blogu, chciałabym większej ilości osób pokazać to czym się zajmuję. Dziękuję Ci pięknie. Pozdrawiam. Agnieszka

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Wygląda jak czapka mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))