Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 6 października 2012

Laleczkowo:)


 Postanowiłam zebrać w jednym miejscu wszystkie cudowne lale jakie przyjechały do mnie od dziewczyn:
Zrobiliśmy im sesję zdjęciową:) Stworzyłam im album na pamiątkę:)) Pamiątkę nowych znajomości i cudownych prac moich blogowych koleżanek:)
Przedstawiam piękne Panie;): 
Wspaniała duuuża lalka od Joli:)
Pani Niteczki


http://pani-niteczka.blogspot.com/

Tilda od Anetki:)

 


Laleczka od Beatki 
 
 
Wspominałam Wam ostatnio o mojej nowej znajomości : o Monice :)) Moniczka z Ostródy to wspaniała dziewczyna:))Szyje piękne maskotki:) i wiecie co??:))) zaprzyjaźniłyśmy się;)) wiem gdzie Moni pracuje i jak tylko jadę na pocztę odwiedzam ją, a nasze pogawędki trwają nawet godzinkę ;))) dobrze, że jej szef tego nie widzi;))) Po wystawie na Zamku wymieniłyśmy się pracami;) a dziś mój braciszek zrobił zdjęcia cudownej lali Tildy ;)) Przedstawiam Wam Tildę Monikę;))

 To prawdziwa dama, ma piękny kapelusz i wspaniałą figurę:)))






10 komentarzy:

  1. Byłam u Moniki :) Bardzo udany blog i bardzo zdolna osoba :) Oczywiście jest już w mojej liście blogó :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia retro :D Bloga Moniki znam i podziwiam od dawna :) Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam,zobaczyłam,dołączyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna lala! Pani Monika ma talent, oj ma :)

    Pozdrawiam, Dośkaa. z inacessible-dream.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia. Ania dziękuję. Jeju... jesteś lekiem na całe zło. buziam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma jak wizyta u Ani!!! terapia antystresowa! Buzka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mam zaległości:-) przeoczyłam ten post a tu takie piękne lale:-) i moja praca dołączyła do fajnego grona :-) Aniu, pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia:-)))Będzie mi miło, jak znów mnie odwiedzisz:-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))