Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 9 września 2012

Świat w kolorze..

Dzień Dobry:)



Za oknem piękne słoneczko..  zbliża się jesień dużymi kroczkami. Liście zaczynają zmieniać kolory ,będzie pięknie !!!! I ja w moich pracach troszkę zaszaleję .Zastosuję kolory przypominające lato ,uzupełnione jesienią.To druga już praca w tym kolorze . Zapraszam do oglądania.

Nowy samochodzik i modelka ;)) Sara:))
Nie chciała zejść z planu.


 Daszek ze sztruksu ,fotele materiałowe

 Nawet kluczyk jest:))
Wstawiłam bukiet jesienny :)
Praca pojawi się w Ostródzie na wystawie jak pozostałe ,które wykonuję :)
Po wystawie część prac pojedzie na kiermasz organizowany 
przez Młodzi Młodym... cel wspaniały więc i Was zachęcam do pomocy.

Witam serdecznie nowych obserwatorów!!
 Dziękuję ,że jesteście!!

Miłego słonecznego Dnia:)

12 komentarzy:

  1. śliczny! a Psinka jak pozuje dumnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania Ty mnie wykończysz? kolejny samochód? ja mam jakiegoś bzika na punkcie samochodów w Twoim wykonaniu, cudo, kolejne cudo. A Sara przepiękna sunia, kocham owczarki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodym,młodym co to jest.Bo ja właśnie też pomagam,więc cieszę się "bratnią"duszom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu kolejne cudo i super wygląda w tych kolorkach,a z Sary urocza modelka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki psiak a samochodzik... również cukierkowy :)kolejne cudeńko dla oczu... Spokojnej niedzieli życzę pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny ten wóz:) i kolor fantastyczny dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne super dzieło! Sara urocza:)Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny samochodzik w cudownym kolorze. ;d
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne są te Twoje cudeńka. a modelka pozuje jak profesjonalistka :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ma cudny kolorek!
    Śliczne autko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No Anusiu szalejesz!!! Tylko pozazdrościć talentu :) Cudny i cel szczytny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Auto pierwsza klasa a alarm w postaci modelki jedyny i niepowtarzalny.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))