Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 8 września 2012

Dobry Wieczór;))

Mało jestem od kilku dni na blogu:) ale pracuję i troszkę choruję :(( coś mi w plecach strzeliło ale powolutku przechodzi. Przed chwilką umieściłam na blogu

I część kursu na samochód;))
 






Zapraszam serdecznie !! do zabawy z papierową wikliną!!!
 Dobranoc i spokojnej nocki!!

14 komentarzy:

  1. Aniu, Twoje prace sa po prostu rewelacyjne... wozki piekne a auto to po prostu dzielo sztuki... moglabys zdradzic ile okolo czasu potrzebujesz na zrobienie takiego autka??bez skrecania rurek,samo wykonanie juz :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wczoraj wykonałam nowy samochód :) podobny ale miniaturkę 24 cm:) zajął mi 1 dzień z malowaniem,dziś dopracowałam szczegóły.Ten duży samochód robiłam przez 3 dni w 4 wykańczałam :) ale to nie jest tak że od 6 rano do 24 ;)))) ciężko mi przeliczyć czas.. ale samochód mając gotowe rurki wykonasz w jeden dzień , w drugi pomalujesz w 3 wystroisz:)) Licz 3 dni. :)) każdy z nas ma dodatkowe inne zajęcie.. więc co do godzin pracy nie umiem wyliczyć :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za odpowiedz :* ale jak narazie mam troche rurek i chyba sie skusze na wozeczek poki co ;) a autko(troszke bardziej skomplikowane)mam nadzieje ze kiedys tez uda mi sie zrobic, oczywiscie dzieki Twojemu kursikowi ... buziak :*

      Usuń
  3. Aniu twoje prace zachwycają niezmiennie,
    dzięki za czytelne kursiki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za kursik :) właśnie babcia przyniosła mi stos gazet i jak tylko poskręcam rurki to zabieram się za naukę. Zdrowia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Twoje prace są piękne :)Zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, jak zwykle śliczne rzeczy tworzysz, ale uważaj na siebie, zdrowia życzę Kochana..:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany!! jak fajnie, dziękuję za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kurs!
    DZIĘKUJĘ CUDOWNA ANIU:)

    OdpowiedzUsuń
  9. On jest GENIALNY!!! Sama nie mam cierpliwości do wikliny papierowej więc pozostaje mi podziwiać Twoje prace ;) Ale będę to robić z prawdziwą przyjemnością! Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nauczysz mnie robic takie samochody :)podziwiam twój talęt

    OdpowiedzUsuń
  11. troszke czasu tutaj spędze zanim ogladne wszytkie prace-samochód-ewelacja!! serduszka wiklinowe urocze-mozna takowe zamówic?

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))