Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 1 lipca 2012

:)) Kartka

Witam Was :)
Mój dzień rozpoczął się o 5 rano. Strasznie było duszno a potem przeszła nad Ostródą niesamowita burza z piorunami. Nasz mniejszy piesek mało co zawału nie dostał. I koniec spania był:(( A najgorsze jest to że po tylu godzinach ulewy nie czuję się ,że padało. Upał i duchota !! Ja dziś troszkę poleniuchowałam z tego powodu,ale udało mi się szybciutko zrobić karteczkę,którą jutro muszę wysłać.
Teraz dla relaksu zrobię słoiczek.

 Napisała do mnie Kasia ,wysłała mi fotkę swojego ozdobionego słoiczka .
Szkoda,że go nie widzieliście, bombowy z takim pomysłem wykonany !!!
Brawo Kasiu:)

I cieszę się,że robisz już następne  !!



Buziaki :))

3 komentarze:

  1. Piękna kartka! Dziękuję droga Aniu za super kurs notesik:)Moja 10 letnia córcia skorzystała i wykonała (trochę z moją pomocą)notes -pamiątkę dla swojej pani na zakończenie 3 klasy. Notesik bardzo się podobał a córci trudno było się z nim rozstac:)Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Aga:)) ucałuj córcię!! i powiedz jej,że jestem z niej dumna.

      Usuń
  2. sliczna:-) ja moje kartki robie godzinami, bo ciagle cos mi nie pasuje, czegos brakuje.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))