Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 1 lipca 2012

Candy na blogu

 Jakiś czas temu pytałam Was o candy, bo jest tu dużo informacji nie domówionych, a blogowiczki już były ukarane i straciły bloga. Więc uważam, że każda z nas powinna przeczytać ten artykuł, chodzi mi o nowe blogowiczki, które mogą zrobić błąd podczas rozpisywania zasad. Kary są olbrzymie.. wiem ,do momentu aż Cię nie złapią..ale po przykładzie babci Gosi ,wiemy ,że są Ci źli ludzie,którzy szukają dziury aby dopiec innym. Dziękuję FreubelFee za ten link!!

Teraz wiem jak zorganizować candy:)
 
"Aniu znalazlam w internecie taki artykul, z porada jak organizowac legalne konkursy:-)"

http://www.playr.pl/2010/09/organizujesz-konkurs-na-blogu-narazasz-sie-na-12-mln-zlotych-kary-wywiad-z-robertem-kamieniarzem/

2 komentarze:

  1. Ja też dziękuję, bardzo przydatne informacje. Warto wiedzieć takie rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sie ciesze, ze moglam pomoc:-) Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))