Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 16 lipca 2012

:)) czy :(((( ??

Szalony dzień, i jakiś dziwny...Nie wiem czy nazwać go pechowym,bo humor mam:)
Niedzielne podjadanie orzeszków skończyło się wizytą dziś u dentysty;))) Bez bólu i w bardzo miłym towarzystwie Pani Doktor;))) Ale to nie wszystko ..Spadły nam dachówki z dachu.. narobiły takiego hałasu,że mało co zawału nie dostałam,myślałam ,że ktoś nam w dom wjechał.Na szczęście tylko kilka ale wizytą dekarza się skończyło.A przed chwilą łapałam parasol ,który nie ma prawa latać z takim obciążeniem hmmW tym samym czasie rozmawiałam z koleżanką,która stwierdziła ,że włączy TVN24 , i jak będzie info ,że nad Ostródą lata Ania K. to na mnie popatrzy hhhehhehehe
***********
Teraz włączyłam klej na gorąco i biorę się do pracy ach oby znowu jakaś niespodzianka mnie nie spotkała ;))))

Miłego popołudnia:))

9 komentarzy:

  1. A ja próbuję odreagować rachunek za podręczniki dla moich dziewczynek.
    Niezmiennie ceny mnie szokują :(
    teraz biorę się za jakąś pracę szyciową, może uda się coś sprzedać i jakies ołówki kupić czy farby do szkoły ??
    Kosmos

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmm blogger mnie nie lubi :(
    juz po raz kolejny pożarł mi komentarz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszka to ja taki kocur i pożeram hehehehe Nie mam weryfikacji komentarzy, sama je tylko moderuję. Buziaki

      Usuń
  3. W takim razie Aniu uważaj na siebie.Życzę twórczego,miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy czasem mamy takie dni. głowa do góry. wrócisz to swoich robótek i z miejsca poczujesz się szczęśliwa :)
    ostatnio oglądałyśmy z mamą Twój kursik na kapelusiki z zakrętek i stwierdziłyśmy, że to świetny dodatek na weselną wódkę :P no i z miejsca siostra się zapowiedziała, że jak już się z chłopakiem zdecydują na ślub to mam jej takie zrobic :) no to wtedy pożyczę sobie Twój patent :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać dzieje się i ciebie, ale może już wyczerpało się to co złe

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu a jest możliwość kursiku na wózeczek? zauroczył mnie bardzo :) póki co ucze sie od kilku dni skrecania rurek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, 13ty był w piątek...;-)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))