Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 20 czerwca 2012

Zakupy

Wczoraj poszalałam 16 metrów taśm bawełnianych przyjechało ze mną do domu:)))
Dodatkowo kupiłam materiały do szycia.. Kocham takie zakupy;)) 
Asi z Pasmanterii w Pasażu dziękuję za cierpliwość heheh
Ale zawsze się przy okazji naśmiejemy i pożartujemy;))
Wczoraj dostałam paczkę, moja kuzynka zrobiła mi niespodziankę;)
przyjechało kilkaset wisiorków , są śliczne:)








Moje nowe narzędzie pracy, 4 już pistolet heh, ten tym razem bezprzewodowy, zobaczymy jak będzie się spisywał.Zapłaciłam za niego 43 zł.






Często pytacie o dziurkacze ,jakie stosuję ,więc przy okazji zrobiłam Wam fotkę .Wielkość 2,5 cm. Dostępne na allegro


Różyczki są malutkie poniżej przykład:

 A na koniec chciałabym Was zaprosić na stronę :


Jest to Polska strona we Włoszech..
Artykuł o Kasi ,którą poznałam zaledwie rok temu , dzięki swojej pasji.
Niesamowita dziewczyna i utalentowana.

DZIĘKUJĘ KASIU!!!!

 


6 komentarzy:

  1. Zawieszki cudne, ah cudne;-)) Ja w pasmanterii też spędzam gro czasu, uwielbiam przebierać , ogladać rózne cuda i cudeńka, stracilabym tam majątek;-))
    Pistolet prawie identyczny posiadam, ale mnie osobiście denerwuje wkładanie go z powrotem w stojak i używam z kablem, ale może to tylko moje roztrzepanie;-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. pełny szał :) będzie szaleństwo :)
    a do mnie dziś dotarły zakupy papierowe :) pierwszy raz takie zrobiłam :)
    siedzę sobie teraz i macam, i wącham, i ciesze oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny fajnie byłoby się razem wybrać na takie zakupy,ale do takiej wielkiej hali heheh gdzie byśmy spędziły cały dzień i powtarzały ach och ;)) tylko najpierw trzeba poszukać sponsora na te nasze zakupy heheh

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu mozna by było sie wybrac ale pamietaj o tym ze jak my kobiety lubimy takie swiecidełka i piekne rzeczy czy nasze portfele i naszych meżów przeżyły by taka akcje :)
    Zakupy super ja dzis ciełam bawełnianą koronkę z bólami bo one drogie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zakupy też takie uwielbiam pozdrawiam Iwona Dębińska.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))