Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

wtorek, 24 kwietnia 2012

Jola Pani Niteczka Kobietą Roku 2011

Stresowałam się bardzo, jak widać nie potrzebnie.
Ptaszki już wczoraj ćwierkały;)) że Jola została Kobietą Roku 2011 .
Dziś Jola zadzwoniła do mnie i potwierdziła tą wiadomość .

Bardzo bardzo się cieszę!! a Joli GRATULUJĘ z całego serducha.
Jesteś wielka , już dawno o tym wiedzieliśmy;))

http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/internet-internet,jolanta_radomska_kobieta_roku_2011_w_plebiscycie_onetu_,38489,4,1,1.html

Info:

W Ostródzie od jutra zaczyna się kurs Samoobrony;)) darmowy zresztą.
Może ktoś chętny?? Panowie policjanci prowadzą , będzie fajnie;) nauczyć się możemy :różnego rodzaju dźwigni, kopnięć i padów, które pozwolą nam obronić się w sytuacji, gdy zostaniemy napadnięte.

Ostródzcy policjanci zapraszają zainteresowane Panie na rozpoczęcie kursu w dniu 25 kwietnia o godzinie 18 do Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Kościuszki 14 w Ostródzie.

A teraz po leniuchowaniu ja zabieram się do pracy a Wam życzę pięknego słonecznego i udanego Dnia.
Dla Wszystkich wysyłam buziaki;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))