Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

wtorek, 15 listopada 2011

Wózeczek dla Pani Irenki.

Wózeczek na chrzest malutkiej Hani pojedzie na południe Polski. 
Haniu życzę Twoim rodzicom abyś była dla nich źródłem nieustającej radości,
rosła duża ,silna i zdrowa.



4 komentarze:

  1. super śliczny wózio dla Hani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny.szkoda że nie mam komu podarować.nie widziałąm takich pięknych rzeczy jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. mogła by pani zrobic tutoorial jak zrobic cos podobnego do tego serduszka z okienkiem zrobiłam bardzo prosze

    Ps. Mam 11 lat Podkarpacie Mielec

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))