Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 13 listopada 2011

świątecznie;)

Wczoraj byłam w lesie uzbierałam sporo szyszek .
Rezultat poniżej.

Choinkowo cz.dalsza...
 Duża ozdoba bombka z szyszek do powieszenia np.na oknie:)


Kula ,bombka,stroik mieni się  zielonym i rudym brokatem,całość polakierowana.

8 komentarzy:

  1. Piękna choineczka i bombki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super szyszkowe dzieła,ja niestety las mam daaaaaleko od siebie:( ale dzieła cudne, ja chce święta:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu zadziwiasz mnie coraz bardziej!!! Tak trzymaj!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam:) Z przyczyn ode mnie nie zależnych byłam zmuszona do zmiany nazwy bloga z muniana.blogspot.com na muniawnorwegii.blogspot.com. Bardzo proszę o zmianę adresu bloga w podlinkowanym zdjęciu z informacją o candy oraz jeśli masz mnie na liście obserwowanych blogów, również proszę o zmianę nazwy strony. Bardzo przepraszam za zamieszanie. Pozdrawiam cieplutko
    Munia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Aneczko:)Buziaki Marta K

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))