Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 24 maja 2014

Dzień Dobry:)

Witam w piękną sobotę :) Ostatnio mało co zaglądałam na blogi. Mój terminarz pęka w szwach:)
Dużo się angażuję w akcje różnego typu , działam w PCK ale i troszkę pracuję:)
Dziś przy porannej kawce spędzam czas w towarzystwie czasopisma " Piękno i Pasje"
Pisałam w poprzednim poście o nim:) Dojechały do mnie dwa ostatnie egzemplarze:)



Czasopismo jest świetne, jest tu sporo artykułów różnej tematyki. 
Podzielone jest na kategorie:
Ogród & Sad
tu znajdziecie artykuł o pasji związanej z hodowlą roślin ,porady i inspiracje , ale nie tylko :)

Kuchnia & Smaki
Świetne wiosenne przepisy . Np na tartę drożdżową ze szczypiorkiem lub torcik waniliowy z wiśniami . 

Wnętrza & Dekoracje
sporo inspiracji i porad

Rośliny & Zwierzęta 
Dla osób dbających o zdrowie świetne artykuły

I  kategoria Ludzie & Pasje , coś dla nas;) 


Od dawna podziwiam osoby , ktróych pasją jest  Quilling
za cierpliwość i cuda jakie tworzą.
To bardzo pracochłonna technika , wymagająca też precyzji wykonania aby uzyskać prace piekne 
i bogate w kolory.

Dziś czytałam artykuł z taką ciekawością i zdumieniem .
O Agnieszce która tworzy przy pomocy igły i małych paseczków papieru 
cudowne miniaturowe prace. 
Jest jedną z niewielu osób w Polsce , które całą swoją energię poświeciła quillingowi.
W artykule jest sporo zdjęć prac młodej artystki.
Zakochałam sie w wózeczkach , małe miniaturki godne mistrza.
W wózeczku misiu z quillingu z uśmiechniętą buźką:) 
Pani młoda z bukietem róż w towarzystwie swojego ukochanego.
Gitary wyglądające jak prawdziwe i fortepian - niesamowita precyzja wykonania.
To tylko kilka z prac , polecam artykuł , przeczytałam cały. 
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany prenumeratą czasopisma, znajdziecie wszystkie informacje na stronie :

Roczna prenumerata to tylko nie całe 32 zł 
 warto za tak bogate czasopismo tyle wydać . 
Ja co m-c będę opisywać Wam jeden z artykułów który najbardziej mi się spodoba
na swoim blogu:) już wiem że tematem przewodnim będzie kategoria 
Ludzie & Pasje:)
najbliższa memu sercu.

To nie wszystko na dziś :)
Kilka nowych informacji :)

Ruszyła akcja : Podaruj misia Zbysia 


Pan Zbigniew ratownik medyczny z Wrocławia wspólnie z ww Fundacją , 2 lutego 2014 roku zainicjowali akcję zbiórki misi dla dzieci poszkodowanych w wypadkach oraz misi ,które trafiają do Hospicjum. Jako grupa dołączyliśmy do akcji i wspólnie uzbieraliśmy misie , które wysłaliśmy do Wrocławia. Dziś w porozumieniu z Panem Zbigniewem , my wolontariusze PCK Ostróda oraz nasi przyjaciele z grupy PCK Olsztyn rozszerzamy zbiórkę misi o zabawki oraz książki na terenie województwa warmińsko-mazurskiego . Przedmioty zebrane podczas akcji przeznaczymy dla dzieci z Domów Dziecka , dzieci z Hospicjum , dzieci z ubogich rodzin , będą również w naszej karetce na zabezpieczeniach masowych.

Dlatego dziś zwracamy się do Was z prośbą o wsparcie nas w tych działaniach.
Zbieramy misie, książki, zabawki: nowe i używane. W dobrym stanie.

Nasza grupa wspiera już Dom Dziecka w Szymonowie. O akcji możecie poczytać na wydarzeniu stworzonym przez nasze koleżanki z Grupy :
https://www.facebook.com/events/1408912522704455/?fref=ts


Przydatne linki :
http://www.pck-ostroda.pl/
https://www.facebook.com/pages/Grupa-Ratownictwa-PCK-Ostróda/268404599886474?ref=ts&fref=ts

adres wysyłki zabawek, misi, książek :

Oddział Rejonowy PCK Ostróda
Jana III Sobieskiego 9/205
14-100 Ostróda

Wydarzenie znajdziecie : TUTAJ na Fb  
Przypominam Wam również o akcji dla Hospicjum w Poznaniu .
Motylkowej:)
Już pierwsze motylki poleciały do Poznania

Oj rozpisałam się mocno:)
Na koniec moje jedno z ostatnich drzewek:)
Zestaw dla jednej z mam.
Pachnący kawą z serduszkami :)
magnes i bransoletka w towarzystwie drzewka:) 


  A jak już Wam pokazuję magnes z bransoletką , zapraszam Was na bloga z inspiracjami.


Tam zaczęła się zabawa z Miki
oraz niespodzianką :) jedną z osób wybierających pracę będzie Ilona Felicjańska
osoba , której pracę wybierze otrzyma książkę autorstwa Ilony z dedykacją . 


Swojego posta kończę jeszcze jedną pracą, tym razem nie moją :)
Od Wujka Przyrody : Grzegorza oraz jego żony Marysi 
przyleciał do mnie anioł , piękny duży anioł :)
bardzo Wam dziękuję za taki prezent :)


O Grzegorzu i Marysi możecie poczytać w aktualnym numerze Chwila dla Ciebie 
Polecam :)



I na dziś to już wszystko :)
Pora wsiąść na rower i pojechać na wycieczkę .

Miłego Dnia !!!



2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tej gazety, a tematy mi bliskie. Zapraszam w wolnej chwili do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę stworzyć coś z ziaren kawy ;)

    zapraszam do mnie i pozdrawiam! http://madebyjottt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))