Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

wtorek, 21 stycznia 2014

koniec :))

Jutro zaczynam czytać Wasze komentarze:)) Proszę o cierpliwość !!!
jest ich dużo i są długie:)) i piękne!!
Dziękuję !!!


już płakałam czytając kilka z nich...

więc ;)) pudełko z chusteczkami jest :))

czeka na mnie ciężkie zadanie !!!
buziaki !!!!

3 komentarze:

  1. czekam :) ale tak naprawdę to ty wygrałaś a my wszyscy razem z tobą :) Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Podeślę ci chusteczkę, ale nie papierową ....
    Sabina

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosia . k. Torunia23 stycznia 2014 18:23

    Czekamy ..........czekamy.. wczoraj właśnie skończyłam jajo z twojego kursu--miedziane ,naprawdę fajnie wyszło...dziękuje

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))