Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 30 stycznia 2014

Dzień Dobry

Jestem chora, od wczoraj przyjmuję antybiotyk. Stan zapalny ucha prawego.
Jeszcze trochę to potrwa , antybiotyk mam na 7 dni, nie jestem w stanie normalnie funkcjonować , towarzyszy mi duży ból- kłucie ucha. Informuję że niespodzianki wyjadą do Was później, przepraszam.



Dostałam sporo maili w sprawie komentarzy, chciałabym abyście wiedzieli ,że mnie cieszy wizyta Wasza u mnie i to mi wystarczy. Prosicie abym się nie przejmowała, ale tak jest lepiej dla mnie i dla Was. Przynajmniej blogi istnieją a ja mam spokój.
Miłego Dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))