Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 17 listopada 2013

Anielskie dobry wieczór:))

Anielskie bo u mnie nadal aniołki powstają:)) Tym razem na zamówienia i Jarmark na który się wybieram w Ostródzie, to bardziej galeria moim prac , bo większość nie jest na sprzedaż , ale pokażę Wam co nowego zrobiłam:)

Świąteczny komplet :

dwa anioły
oraz czapka - stroik jak drzewko



Zacznijmy od aniołków 
siostrzyczki ;)
1 ma ok 45 cm wysokości drugi ok 60 cm 
wykonane jak w kursie:) ale tu dodatkowo wykorzystałam papierową wiklinę
w sukienkach


Mniejszy aniołek jest na stroiku i nie ma skrzydeł , to mała pomocnica mikołaja


 Większy to anioł 
z misiem 



Kolejna praca to drzewko z czapką mikołaja:)
wykonana z gazet jak aniołki 
skorzystałam z kursu Iwoki :
informacje na temat śniegu:)

  choć wykorzystałam tylko papier i vikol oraz wodę:))
To Beatka mi podpowiedziała jak zrobić masę 

 Miałam inną koncepcję na wykończenie tej pracy , miały być buciki i broda 
ale wyszło inaczej:)
jest doniczka i stroik 
stan surowy po malowaniu 

 i efekt


Dodatkowo stworzyłam kolejnego anioła  na prośbę Agnieszki


 Twórczo i pracowicie zapowiada się i kolejny tydzień:))

Dziękuję Wam za komentarze i ciepłe słowa
Nie mam czasu odpisywać na wiadomości 
jak będzie chwilka nadrobię zaległości 
marzy mi się już urlopik:)

może góry w grudniu?? zobaczymy:))


Dziękuję w imieniu mamy Czarusia za Wasze prace które przekazujecie na licytację 
maluszek będzie miał dzięki Wam rehabilitację ..

 Ania się nie nudzi:)) 

kolejna akcja w trakcie!!!

Tym razem jak dwa lata temu  paczuszki szykujemy do domu dziecka w Warszawie


Paczka praktyczna to :
* Szampon , żel pod prysznic , odżywki do włosów,patyczki do uszu, waciki, mleczka ,super byłoby kolorowa kosmetyka , antyperspiranty, podpaski, dezodoranty,proszek do prania, płyn do płukania ....
* herbata, cukier , płatki , mleko , dżemy ( jest to do rozwijania zdolności kulinarnych mają fajną kuchenkę i mogą sobie w niej pichcić popołudniami)
*pościel, piżamki , ręczniki
* słodycze jak powiedziały ze śmiechem w każdej ilości soki
*ubrania , zabawki . Proszę żeby nie było maskotek , Sama widziałam jest ich masa
* gry, układanki, książki


W domu dziecka przedział wiekowy 2-18
Lista wychowanków
1 Martyna 3 lata
2. Olga 4 lata
3.Klaudia 4 lata
4 Leszek 18 lat
5.Latifia 4 lata
6.Oliwia 8 lat
7. Bartosz 4 lata
8. Odys 8lat
9.Jakub 8 lat
10 Armando 9 lat
11. Eryk 10 lat
12 Adrian 13 lat
13 Tomek 12 lat
14 Filip 12 lat
15 Sebastian 12 lat
16 Julia 13 lat
17. Weronika 14 lat
18. Stanislau 14 lat
19.Dariusz 15 lat
20 Kamila 15 lat
21 Dominika 15 lat
22 Adrianna 15 lat
23 Aleksandra 15 lat
24 Aliaksandra 17 lat
25 Dominika 17 lat
26 Patrycja 17 lat
27 Paulina 17 lat
28 Patrycja 17 lat
29 Małgosia 17 lat
30 Anna 17 lat
31 Tomasz 15 lat
32 Michał 15 lat
33 Damian 15 lat
34 Tadeusz 16 lat
35 Kamil 16 lat
36 Kamil 17 Lat
37 Mahmed 17 lat
38 Akram 17 lat
39 Mahammad 17 lat


adres wysyłki :

Lidia Skuza z dopiskiem " Słodka Paczka " al. Zjednoczenia 1/282 ,
01-829 Warszawa

Dziękujemy
https://www.facebook.com/events/687806457905216/?source=1

1 komentarz:

  1. Kochana Aniu. Kolejne cudowne prace. Jest mi niezmiernie miło, że jest ktoś taki jak Ty wśród nas ( kobiet i nie tylko jak już wiemy kobiety tworzą), kto ma tyle ciepła w sobie i chęci dzielenia się swoimi pomysłami. Pewnie się powtarzam, bo niejedna osoba już to mówiła, ale jesteś "cudownym Aniołem", który zachwyca mnie swoją wrażliwością i daje mi motywację do tworzenia. Oczywiście Twoje kursy są tu niezbędne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))