Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

tajemnica pawia :)







Pawia wykonałam z papieru:)
wykorzystałam gazety ,piórka i farby







Dla Was skrócona wersja  kursiku, niestety nie robiłam szczegółowej,
nie miałam dodatkowych rąk do pracy:)

bazą tułowia jest jajo styropianowe 

 gniotłam gazety i profilowałam kształt
 dziub wykonałam z tektury
 oklejałam pawia taśmą jednostronną

 nogi to dwa drewienka ,

 pióra:
 to łezki wykonane z rurek z gazet

 podstawa, stara obręcz plastikowa z taczki
 z tyłu doczepiłam daszek z tektury;)
na którym przymocowałam ogon
całą pracę pomalowałam na czarno
 wykorzystałam pióra
 które malowałam farbami akrylowymi 
perłowymi
 ogon złożyłam i dokleiłam :)

to cała tajemnica mojego pawia:))




46 komentarzy:

  1. Aniu z tym pawiem wygladasz slicznie, tak wesoło wprost napatrzec sie nie moge :) Praca genialna :) Głownie chodzi mi o pierwsze zdjecie taka radosna jestes , że normalnie aż grzechem jest nie patrzec na to zdjęcie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paw prezentuje się cudownie i kto by pomyślał jak prosto i tanio można stworzyć takie cudo. Gratuluję pomysłowości i talentu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu paw jest przepiękny aż brak słów zapiera dech w piersiach szczęśliwicem będzie jego właściciel Basia Kowalczyk - Bernat

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny - zresztą jak każda z Twoich prac

    OdpowiedzUsuń
  5. cud natury!!!!!!! chodzi mi o pawia ale jego twórczyni to też cud natury;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu Twój paw cudowny , mój właśnie zrzucił ogon , więc piór mi nie brak , może coś pokombinuję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jestem w szoku :) CUUUUDOOOWNY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Paw przecudny, szalenie mi się podoba :) pozdrawiam i życzę dobrej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zabrakło mi słów... Cudowny! Ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA - aż dech zapiera !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się czyta to takie proste, szkoda że w praktyce już nie:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za pomysł! Gratuluję. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca! Podziwiam i gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny, lubie do Ciebie zaglądać bo cały czas masz świetne pomysły na niesamowite rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Az mam chęć wstać i zabierać się do roboty, jest prześliczny! :) Jakimi farbami był malowany?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny paw.
    Podziwiam cię , jesteś bardzo pomysłowa, zdolna i pracowita.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gabi Niżnik

    Aniu ,to tylko u Ciebie powstają takie pomysłowe prace.Super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Paw zachwyca i jak zwykle nie rozczarowujesz nas ogromem pracy, jaki wkładasz w swoje dzieła!

    niesamowita praca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moge znalesc slow na to Pani dzielo :) normalnie cudowny paw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jesteś genialna! Jest magiczny ten paw!

    OdpowiedzUsuń
  21. Odwiedzam Pani bloga regularnie i szukam w Pani dziełach inspiracji - Paw zainspirował mnie do pewnej pracy, któa zapewne wkrótce powstanie :) Pozdrawiam młoda rękodzielniczka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Esta hermoso...

    OdpowiedzUsuń
  23. Hermoso. Gracias por el paso a paso. <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Hermoso.....Felicitaciones y Gracias por compartir el paso a paso. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem pod takim wrażeniem, że nie mogę sklecić zdania; paw jest boski, w każdym detalu dopracowany; wprawiasz mnie w zakłopotanie swoimi pracami! czuję się przy tobie i twoim talencie malutka jak mrówka...

    OdpowiedzUsuń
  26. Złote ręce tworzą te prace.Codziennie odwiedzam Pani blogi bo rzeczywiście "Ania inspiruje"

    OdpowiedzUsuń
  27. Dość dużo surfuję w internecie na różnych stronach szczególnie dotyczących różnych robótek. Dziś przypadkowo weszłam na Twoją stronę i ......................... zaniemówiłam, ten paw jest tak piękny, że słów brakuje. GRATULUJE Może mi się uda zrobić choć po części podobnego pawia do Twojego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie Twoje prace są piękne. Paw, słonik i inne. Tylko podziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudy paw, piękny kursik... Wielkie brawa !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Paw przepiękny ;-) Superaśny jest

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacja! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))