Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 29 sierpnia 2013

Candy u koleżanek:)


Zaczynamy zabawę w candy u anielicy;)) Anetki!!
Zapraszam:
 
 http://alutkowe-handmade.blogspot.com/2013/08/candy-u-alutki-zapraszam-serdecznie.html#links



kolejne candy jest u Ewy 
ale musicie się spieszyć;))
bo do końca sierpnia!!




Chciałabym też  Was zaprosić do nowych koleżanek:)
Wioletki
 

oraz 
Marty:)


a dziewczynki mała podpowiedź;)
obserwatorzy

jak dodać:
-projekt
-dodaj gadżet 
- po lewej dodaj więcej gadżetów
- obserwatorzy;))

a my dołączymy do Was:)
Buziaki


1 komentarz:

  1. Aniu aż trzęsą mi się ręce......DZIĘKUJĘ BARDZO....
    za zaproszenie na mojego bloga u Ciebie....dla mnie to największe wyróżnienie, KOCHANA jesteś wielka
    INSPIRUJ nas dalej........
    ściskam i pozdrawiam....
    p.s. skorzystałam z rady i mam już zakładke opserwatorzy :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))