Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 28 lipca 2013

Wypoczywacie???

Witam:)) już się stęskniłam za Wami:)) dziś nie pokażę prac, bo warto też odpocząć troszeczkę;))) 
Dziś mam basen, który ciężko było napompować;)) ale dzięki uprzejmości sąsiadów udało się!!
teraz mogę poczuć się jak mała dziewczynka;))
Nie wiem jak u Was , ale u mnie pogoda jest wspaniała)
i za chwilkę mam urlopik;))


Pisałam Wam już o mojej przygodzie z laptopem, więc maile mam dopiero od 22 lipca na skrzynce, wcześniejszych maili nie mam , więc jak ktoś do mnie pisał a nie odpisałam przepraszam.Jak możesz napisz jeszcze raz:)) ja wracam do starszych wiadomości i odpisuję w miarę możliwości na każdy.

 Dziękuję wszystkim , którzy zgłosili się do pomocy , i wykonują pracę dla Kingi .
Wiem że macie dobre serduszka:)
wysłałam już ponad 30 maili z adresem:)

http://www.annakrucko.blogspot.com/2013/07/pomoc-dla-kingi.html 

zgłosił się do mnie też Zbyszek z Ostródy :))
 www.djzbycho.entro.pl
wspaniały chłopak , który mam nadzieję zagra w Piszu :)) 
Ja mam w planach pojechać 21 września na ten piknik :) mam blisko 
Teraz wracam do wypoczywania ;))
buziaki dla Was !!!








3 komentarze:

  1. jeny jakie ty piękne prace wykonujesz te wózeczki wprost bajeczne nie nie wypoczywam super masz basen pozdrawiam i zapraszam do mnie Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego leniuchowania w basenie. a u mnie od wczoraj chłodno i pada, zatem wszystko wraca do normy, jak to Irish mówią. :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))