Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 5 maja 2013

Candy


Witam w piękną słoneczną niedzielę!!!
Długi weekend spędziłam na zewnątrz.. wyłączyłam telefon...zamknęłam komputer:))
grillujemy , korzystamy z pogody .. a nawet byłam na wycieczce:))
Pola Grunwaldu kilka godzin i wspaniały i co roku odwiedzany przez nas Skansen:))
Tym razem z przewodnikiem i mam tyle wiedzy na temat tych miejsc ,że troszkę jestem z tego dumna ale i jest mi wstyd ,że w takim wieku dopiero ją zdobyłam:))
warto było bo to historia naszego regionu .. tu się urodziłam tu wychowałam  :)

Podczas grillowania wczorajszego:)) wyniosłam na zewnątrz cały mój sprzęt!!
i tworzyłam zgodnie z naturą:))

Powstały dwa domki : jeden do postawienia, drugi powieszenia ...
całość wykończona naturalnymi produktami 

Domek nr 1:)

 Powstał spontanicznie , nie miałam co z rękoma zrobić:)
 są schodki z patyczków pomalowane na biało
 dużo naturalnych materiałów np. liście palmy
 ławeczka z patyczków
 kora brzozy i białe kamyczki drobne , oraz duże kamyki(robiłam skalniak ostatnio;))
 kwiatki są z papieru,a w oknach suche listki imitujące firany
jest doniczka z szyszki

Domek powstał na pniu ,który stworzyłam. Jak ???
a techniką znaną Wam z bloga :

Stwierdziłam ,że kilka fotek Wam wykonam , biegałam z domu na zewnątrz :)
Jak wykonać stabilny pień do drzewka??
wystarczy:
patyk gruby lub kółka drewniane , coś co stworzy nam bazę pnia

 mam pudełko niskie zamykane:) w którym umieściłam kawałek bloku do suchych kwiatów
 wyciełam otwór w kartoniku u góry wbiłam swoja bazę , u mnie są kółka drewniane sklejone ze sobą ,
całość bazy: od pudełka wzwyż okleiłam taśmą papierową ,dosyć grubo
 przy pomocy pędzla rozprowadziłam klejem vikol po pniu
 użyłam ręcznika papierowego,który przykleiłam do bazy
aby uzyskać efekt korzeni, zwijaj papier w ruloniki przyklejaj
po wyschnięciu kleju , całość pomalowałam na czarny kolor(pigmentem)
 przy pomocy gąbki moczonej w farbie miedzianej uzyskałam efekt postarzenia
 u góry,na pniu przykleiłam podstawę pod domek
 domek... nie zrobiłam kursu:)) bo jeden już dla Was wykonałam , tu zostawiam inicjatywę Wam;))
tu kursik na domek dla ptaszków :) możesz wykonać podobnie i dodać drzwi

pokażę szybko jak postarzeć domek
pomaluj go na czarno,jak wyschnie na biało
po wyschnięciu użyj pilniczka i przepiłuj troszkę biel

 na końcu użyj tuszu brązowego i pocieniuj domek
ozdób w/g uznania
Materiały ,które użyłam kupuję w sklepach florystycznych:
kora brzozy
mech naturalny
liście palmy
gałęzie w kolorach: zieleń i brąz
farby: czarna to pigment zwykły
miedziana - farba dla artystów

Pora na drugi domek;))
powstawał metodą : prób 
;)




Wykonałam ten domek z balona;)))
tak z balona!!
Balon posmarowałam klejem vikol:)
i ręcznikiem ... kilka warstw!!!!!
okleiłam..
Sechł kilkanaście godzin.. po wyschnięciu balon przekułam i pomalowałam na czarno

 u góry włożyłam gazety i okleiłam taśmą papierową... wycięłam drzwi i ozdobiłam:)
 Do ozdobienia użyłam:
liście palmy
gałązki
pocięłam szyszki
kora brzozy
mech naturalny
sznurek
oraz 3 grzybki;)) gotowe ze sklepu.. leżały w szafie dwa lata


I tak to powstały moje domki 1 do postawienia
II do powieszenia:))

Nie koniec na dziś ..
Zaczęła się wiosna !!! 
a z nią moje wiosenne candy!!!

DOMEK Nr.1 czeka na nowego właściciela:)


Zasady Candy - mimo iż znane, przypominam:

1. Pod tym postem należy zostawić komentarz z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w zabawie


2. Osoby nie mające bloga proszone są o podanie meila oraz imienia!!!

   
3. Podlinkuj zdjęcie poniższe u siebie jak posiadasz blog , jak go nie posiadasz wstaw zdjęcie wraz z linkiem na nk lub konto na FB


4.Będzie mi oczywiście miło jak będziesz moim obserwatorem 



 5.  Zapisy na Candy trwają do 

05 maja 2013 do 1 czerwca 2013



6.Dnia 01 czerwca 2013 roku

  podam nowego właściciela domku na drzewie nr1.!!!
oraz przygotowanej dla niego niespodzianki:))


5. w zabawie mogą brać udział osoby z terenu Polski.. 

zdjęcie do podlinkowania : 


 
 

126 komentarzy:

  1. Nasza Ania-CZARODZIEJKA:)Wow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zapisuję się na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział! Domek jest śliczny! Banerek już dodałam na http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/ i jestem obserwatorem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się całą sobą do candy :D
    Wyrażam OGROMNĄ chęć zgłoszenia udziału...

    Mój mail: agniesiabiskup@gmail.com
    Imię: Agnieszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. same cukierasy jak zwykle..Staję w kolejce...z nadzieją:) http://agawkrainiemagii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne domki.
    Bardzo pomysłowe i jak zawsze pięknie wykonane.
    Banerek umieściłam już na swoim blogu.
    Czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. same cuda u naszej Ani,zapisuje sie oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ktoś zamieni mnie w ptaszka? lub motylka? Chcę zamieszkać w takim domku:))))) Rzecz jasna -zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to i ja się ustawiam w kolejce po tak wspaniały domek.Och jaką byłabym szczęściarą mogąc posiadać rzecz ,która wyszła z pod Twoich magicznych łapek :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zafascynowana Twoją pomysłowością i cudnymi pracami zapisuję się na te cudne Candy :) Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję w kolejce...z nadzieją na wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakże się nie zgłosić po takie cuda ;) Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce,która jak sądzę do 1 czerwca będzie gigantycznie długaaa ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu w takim candy barać udział to zaszczyt ,,,, domek cudo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. KOLEJKA JEST DŁUGA, ALE I JA W NIĄ STANĘ :) KTO PYTA NIE BŁĄDZI, A KTO CZEKA TO SIĘ W KOŃCU DOCZEKA ;). ANKA (JAGULA21WP.PL ).

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu wiesz doskonale, że jestem Twoją fanką. Jesteś dla mnie inspiracją dlatego jak najbardziej wyrażam chęć uczestnictwa w Twojej zabawie CANDY:)
    Gorąco pozdrawiam:)
    Warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
  16. TO i ja zapiszę sie na Twoje Candy :) Banerek dodany na madziorek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu zapisuję się i ja po takie piękności:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście i ja dołączam do zabawy :) Serdecznie pozdrawiam, a domki są super

    OdpowiedzUsuń
  19. ja także się zapisuję... może tym razem los się do mnie uśmiechnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no to sie zapisujemy :) moze chociaz jedne candy uda sie wygrac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką radością staję grzecznie w kolejce.Domki są śliczne.Pozdrawiam Dorota,dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście i ja się zapisuję!!! :)) Nie mogło być inaczej! I z niecierpliwością czekam na wyniki!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczne :) Chętnie ustawię się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam chęć zaopiekowania się tym ślicznym domkiem, a może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja ustawię się w kolejce po tak cudny demek :) Byłabym bardzo szczęśliwa będąc jego posiadaczką :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne prace. Niestety nie możemy wziąć udziału w zabawie, bo jesteśmy z poza granic Polski. Ale i tak wyrazimy swoją opinie: BARDZO NAM SIĘ PODOBA!!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisyje sie w kolejce Aniu i bacznie obserwuje Twoje prace :)) dla mnie jestes nauczycielką i korzystam z wszystkich Twoich kursów, bo wszystko jest przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  28. ustawiam się w kolejce :)

    majulkowo.blogspot.com

    pozdrawiam ciepło Olga

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja też ustawiam się w kolejce po domek:):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Prace ma Pani bajeczne.
    Ja też się zapisuję.Kszcepanska2303@onet.eu
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne domki :)
    od dawna podglądam Pani prace i oczywiście zapisuję się na candy -Ludmiła (milka1980@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z wielką chęcią i ja wezmę udział w zabawie, a co do domków to są po prostu obłędne

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja zapisuję się do zabawy! Banerek już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z miłą chęcią a się zapisuję.Świetne domki a banerek na http://dzieci1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, przepiękne te domki :) Ty chyba nie potrafisz tylko odpoczywać, ciągle coś tworzysz :D oczywiście chętnie zapisuję się na candy :) katarzyna_wyroba@onet.pl pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne! Bardzo chętnie się nim zaopiekuję! julcianda@gmail.com Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  38. ustawiam sie w kolejce:)) może się uda miec Twoje cudeńka Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piekne drzewka ! Oczywiscie sie zapisuje, podlinkuje na bloga, fb :) Fajne masz pomysły :) !

    OdpowiedzUsuń
  40. Udziału brać nie mogę, ale banerek u mnie też jest :) Powodzenia wszystkim. Prace piękne. Zawsze jest to coś o czym myślę Ojej!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się! bo ja bardzo, bardzo chciałabym mieć swój własny domek, choćby taki malutki ;)
    banerek na moim blogu: http://jaskiniacafe.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu Ty i Twoje prace są dla mnie wielką inspiracją.Podziwiam Twój talent i cieszę się , że często się dzielisz swoimi pomysłami ,a my możemy z nich czerpać.
    Staję w kolejce do candy.Linkuję na fb. Pozdrawiam.

    mklimek58@wp.pl
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  43. Piekne domki :) Zapisuję się na candy...

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się z wielką chęcią po Twoje cudeńka:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. ja również ustawiam się w kolejce.. :) bo jak tu ominąć takie cudeńko..

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem i ja z ochotą powalczę o takie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chęć posiadania tegoż dzieła jest ogromniasta więc
    grzecznie ustawiam się w ogonku.
    Gorąco pozdrawiam i jak zawsze uśmiech zostawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale piękne domki zrobiłaś:) Obowiązkowo staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wracam ja sobie ,po komunijnej imprezce do domku,niczego nieświadoma,a tutaj taka niespodzianka,szybciutko w kolejce staję i liczę na dużo szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Oczywiście, że zapisuje się na candy!!!
    Domek jest przecudowny, takie cudo wyszło spod Twoich rąk!
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sliczny domek jak i wszystkie pani prace. Ustawiam się w kolejce.Podlinkuję na fb. adres: marzena379@hotmail.com
    Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  52. i jak by mnie tu mogło zabraknąć :) po takie cudeńko :) grzecznie ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Domki prześliczne:) Oczywiście wyrażam chęć wzięcia udziału w Candy:) Obserwatorką jestem od dawna, a banerek jest tu: http://www.pasjereni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!! misia0-19@o2.pl Maria

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolejka jak zwykle długa,ale ustawiam się do kolejki i cierpliwie będę czekać,bo warto.Praca jak wszystkie inne rewelacyjna.Pozdrawiam.
    Gabrysia.Mój mail.
    gabriela.niznik@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuje się http://nitkapanipee.blogspot.com/ pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  57. Aniu zakochałam się w Twoich pracach odkąd po raz pierwszy zabłądziłam na Twojego bloga a ten domek jest po prostu PRZEPIĘKNY...
    Ustawiam się grzecznie w kolejce pełna nadziei czekając ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  58. A co mi tam tyle osób przede mną ,ale może się uda :) a przy okazji zapraszam na Candy do mnie może nie takie efektowne jak Ani ,ale mam nadzieję że komuś sie spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Również wyrażam chęć wzięcia udziału w konkursie :) cudo nad cudami :) szkoda, że nie można zamieszkać w takim domku.

    OdpowiedzUsuń
  60. Domek jest jak z bajki ,z resztą wszystkie Twoje prace są BAJECZNE,chętnie pomarzę o tym domku i ustawiam się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  61. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po domek - jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  62. A czy można się zapisać z terenów zagranicznych podając polski adres?
    Jeśli tak to ja chętnie się zapiszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. O matko,domki są cudowne!Oczywiście spróbuję i ja szczęścia:)
    Zapraszam na moją rozdawajkę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudna nagroda, przepiękne dzieło. Ustawiam się w kolejce:-)
    Udostępniłam na FB.
    Magdalena - magda135@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja mam takie marzenie o domku z ogródkiem,niestety mało realne.Ale jak zobaczyłam ten cudny domek to sobie pomyślałam,że takie małe marzenia czasami się spełniają, więc spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj widzę dużo osób :) A więc i ja się jeszcze zapiszę link wstawiam ze zdjęciem na fb bo nie mam bloga. Imię Patrycja (mail - pati000@op.pl) Aniu zdjęcie zaraz zobaczysz na fb. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudne, naprawdę, aż nie wiem co napisać, bo co nie napiszę to za mało :) może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dobrze, że tu zajrzałam, cudny domek. Zawsze podziwiam i zbieram szczękę z podłogi.

    OdpowiedzUsuń
  70. Gabi Niżnik


    Wpisałam już komentarz. Może źle kliknęłam ,ale nieważne ustawiam się w tej kolejce ,bo warto .
    Każda praca wspaniała,jak zawsze.Wpisałam na NK.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zawsze podziwiam Twoje prace,są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też się zapisuję. Domek bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. wcale się nie dziwię ,że taka kolejka na to cudo :)
    no to ja też się ustawiam
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. nie mogłabym wyobrazic sobie ładniejszych domeczków!
    chętnie zostane obserwatorem tak pięknego bloga :))
    banerek dodaje u mnie na stronkę http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    MOc pozdrowień czarodziejko! :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Tworzysz przepiękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  76. Domki bajkowe, piękne. Chętnie stanę do kolejki po domek. Obserwuję jako aldi.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowne candy! Już banerek wisi tu: tortyodserca.blogspot.com
    Obserwatorką jestem i za kazdym razem podziwiam Pani wytwory :) Zreszta za każdym razem nabieram coraz większej ochoty aby skończyć zaczęty już koszyczek z wikliny papierowej :) Zgłaszam się z nadzieją wygrania tego cudnego domku, w sam raz dla mojej królewny do jej drewnianego domku na polu.

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam serdecznie :) jestem pełna podziwu dla Pani prac-są piękne. Ja również bardzo chętnie wezmę udział w candy. Młoda osoba:)
    Magda
    madzia22212@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Domki cudowne zapisuje się na candy może wygram w końcu coś. Mój adres mail : mariam845@gmail.com Marysia

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam zapisuje się na fb link wstawiony . Cudowne te domki. Marysia mariam845@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam serdecznie :) jestem pełna podziwu dla Pani prac- są piękne. Ja również bardzo chętnie wezmę udział w candy.Młoda osoba, która bardzo dużo się nauczyła dzięki Pani ;)
    MAGDA K
    madzia22212@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Aniu, dziękuję za to, że nam pokazujesz, jak spełniać najskrytsze marzenia. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  83. ah koło domku nie przejdę nie oglądając się, jestem pełna podziwu za wyobraźnię, pomysł wykonania, pomysł nam tego pokazania, znam ten blog, czytam, obserwuję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Przypadkiem trafiłam na twojego bloga i muszę powiedzieć, że będę tu wracała :) Piękne rzeczy tworzysz, szczególnie te wiklinowe cudeńka.
    Co do domku, bardzo chciałabym taki domek :) Jest świetny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Aniu nie wierzę jakie cuda potrafisz tworzyć i jeszcze jednym takim cudem chcesz się z nami podzielić :).

    Oczywiście z wielką chęcią i jeszcze większą nadzieją na wygraną zapisuję się.
    Oj troszkę egoistycznie ale mocno będę trzymać za siebie kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  86. Iwona Olczak17 maja 2013 08:35

    Kolejka jest długa ale także do niej dołącze :) Ten domek stał się moim marzeniem a Ty je Aniu spełniasz jak nikt inny:) Iwona. Mój mail: iwona-jatczak@wp.pl, a link i zdjęcie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Iwona Olczak17 maja 2013 08:36

    domek jest poprostu boski :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja również dołaczam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Również dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Kurcze domek jest śliczny aż brak mi słow...Z miłą chęcią zostane twoim obserwatorem...
    Banner na moim blogu http://zlawampirzyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Z wielką chęcią wezmę udział w tym rozdaniu. ;))

    http://aleksandra-kropka.blogspot.com/ <-- Baner w zakładce Konkursy

    Obserwatorem jestem. ;)

    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne domki :)
    Zapisuje się na Candy
    Gosia
    niunia21071988@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale cudne domki zrobiłaś. Nie mogę uwierzyć, że chcesz jeden z nich komuś podarować, oczywiście spróbuję szczęścia choć chętnych jest wielu. Pozdrawiam.
    Obserwuję od dawna na baner na pasku bocznym mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  94. zapisuję się do zabawy, domki prześliczne, pozdrawiam
    http://marzena100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Oczywiście zapisuję się, domek jest cudny.Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękne domki. Niezwykle inspirujące. Ustawiam się w kolejce, może los się do mnie uśmiechnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudne domki - bajkowe, pięknw i dopieszczone w każdym szczególe - gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu!:))
    zapisuję się z wielką radością!

    OdpowiedzUsuń
  99. Z przyjemnością się zgłaszam. Domki przecudne! Nigdy czegoś takiego nie widziałam. ;)

    kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. O mały włos przegapiłabym takie cudo...
    Stoję już w kolejce i nigdzie się stąd nie ruszę, aż do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo bym chciała w tak domku zamieszkać:) Bajeczne domeczki! Z przyjemnością dopisuję się do dłuuuugiej kolejki:)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko
    http://posolonepomysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękny domek ;)
    ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.
    elcik.24@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Wspaniały, pełen inspiracji blog a domki przepiękne:) zapisuję się z ogromną przyjemnością do zabawy. Banerek wstawiłam tutaj:http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. zgłaszam się i ja do zabawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Bardzo chętnie zapisuję się Candy :) jakże piękny domek i pozytywnie nastrajający w to pochmurne popołudnie... a banerek http://tygrysikwiat.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  106. Ustawiam się na końcu tej długaśnej kolejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Przepiękny. Zapisuję się i czekam niecierpliwie na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  108. Aniu, u Ciebie ciężko będzie wygrać, bo straszny tłok, ale spróbuję... Za to u mnie będzie łatwo, więc zapraszam na 5porroku.blogspot. com
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  109. Witaj Aniu, chciałabym spróbować wpisać się na listę, może uda mi się wygrać, pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie.
    Niestety nie mam bloga dlatego podaję swoje dane: Katarzyna, e- mail: koniczynka18@tlen.pl
    Umieściłam wszystko na fb- https://www.facebook.com/kaska.suchowicz.9?ref=tn_tnmn

    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  110. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Twoje domki są tak urocze i na dodatek stworzone przy pomocy natury:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Jaki cudny domeczek ;-) Ileż to pracy trzeba i wyobraźni żeby stworzyć takie cudo ;-) Domek z marzeń... ;-) Staję grzecznie w kolejce ;-) http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Witaj, ustawiam się w kolejce po cukierasy :) taki domek to wspaniały prezent na dzień dziecka

    OdpowiedzUsuń
  113. jak zobaczyłam ten domek to musiałam się zapisać bardzo prezent mi się podoba pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  114. Domki są cudowne ,takie w których chciałoby się zamieszkać,
    link do Candy dodany na facebooku.
    Pozdrawiam Małgorzata
    fala@baltyku.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Trafiłam przez przypadek, zostaję na zawsze!
    Zapisuję się na domek :) Byłby idealnym prezentem na 60 urodziny mojej mamusi - ogrodniczki!
    Banerek na blogu już wisi
    Pozdrawiam
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  116. Chociaż przypadkiem tu trafiłam
    od razu twój blog polubiłam.
    "Wędrując" po twym blogu zobaczyłam
    te trzy bajeczne domki i się rozmarzyłam.
    A gdy o domkowym candy przeczytałam
    Ogromnej chęci nabycia domku nabrałam.
    Zgodnie z zasadą tej świetnej zabawy,
    trzeba podlinkować banerek-nie ma sprawy.
    A oto adres bloga,gdzie banerek widnieje,
    http://ania-wena.blogspot.com/
    na samą myśl o domku buzia mi się śmieje.
    Do obserwatorów też dziś dołączyć chcę
    i Twoimi pracami inspirować się.

    OdpowiedzUsuń
  117. ja też chętnie przygarnę :D brak bloga imię:MARTA email:siljia.mj@gmail.com
    opublikowałam na fb

    OdpowiedzUsuń
  118. Uwielbiam Twoją kreatywność ;) Buziaczki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Jak zobaczyłam ten wspaniały domek to od razy skojarzył mi sie z bajką "Piotruś Pan" gdyż idealnie pasowałby do Dzwoneczka :) Jest po prosty piękny, niesamowity i nie wiem co jeszcze mogłabym napisać. Ta staranność, każdy detal wykonany jest idealnie. Widać na pierwszy rzut oka, ze był robiony z ogromną miłością. Niesamowicie byłoby go wygrać ale to już jest zalezne tylko od szczęścia ale jestem tego pewna, ze osoba obdarowana tym wspaniałym tworem bedzie przeszczęśliwa.

    Oczywiscie zostaję u Ciebie na dłużej bo masz wspaniałe prace które cieszą każde oko.
    Banerek jest już u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Ewa ewa9316@o2.pl
    opublikowane na fb

    Od jakiegoś czasu zaglądam bardzo często na Twojego bloga oraz z tutoriali próbuję stworzyć podobne dzieła sztuki, mimo iż mało kto wierzy że temu podołam :) ale zaraziłaś mnie pasją do tworzenia czegoś z niczego i za to dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Obserwuję jako: Copacabanaa
    Lubię na Fb jako: Agnieszka M
    Banner: tak - http://copacabanaa.blogspot.com/
    E-mail: copacabanaa@op.pl

    Przepiękne domki! Bardzo chciałabym wygrać jeden z nich i móc sprezentować ukochanemu Dziadkowi, pięknie wyglądałby w jego wielkim ogrodzie na honorowym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. Czy ja coś przegapiłam ?Wyniki już były?

    OdpowiedzUsuń
  123. Witaj Aniu trafiłam do ciebie zupełnie przypadkowo ale zostaję tu u ciebie jejciu takie cuda tworzysz twój blog będzie dla mnie insoiracją wklejamna pasek boczny twój link a ciebie zapraszam do mnie ciepło pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))