Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

wtorek, 19 marca 2013

Niespodzianka

Dla Was!! za okazane serduszko , za pomoc i wszystkie nadesłane serduszka!! 
Dziś bądźcie dumni z siebie !! bo jesteście wielcy:))


8 komentarzy:

  1. A dwie części serduszek są już moje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i podziwiam inicjatywę wszystkie serca są wielkie i ich bezinteresowna miłość została zmaterializowana na ten szczytny cel :)) jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna akcja ! i jaki sukces!
    gratuluję i zapraszam Cię do mnie na bloga po wyróżnienie i do wspólnej zabawy :)
    http://upomin.blogspot.com/2013/03/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała akcja, jeśli będzie kolejna z chęcią się do niej przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niżnik Gabi

    Gratulacje Aniu.
    Jesteś Wielka,ale cieszę się ,że i ja drobnym gestem mogłam się włączyć w to dzieło. Jestem dumna,to moja pierwsza praca nadesłana na tak szczytny cel.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z chęciom coś kupie,żeby pomóc innym.Ps.Serce z makaronu to od dzieci z domu dziecka poszło na kiermasz dla ciężko chorej rodziny.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))