Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dobry Wieczór:)

W tym tygodniu wybiorę najładniejszą bombkę,choć ciężko będzie mi wybrać jedną ;) wszystkie są śliczne!!
Mam jeszcze dwie , które muszę wstawić do zabawy:))  Więcej już zdjęć nie przyjmuję.

Spakowałam w weekend serduszka ,czekają na zakończenie aukcji WOŚP i pojadą w Polskę;))
 19 paczek ;)))
nadal można licytować,serdecznie zapraszam!!



A od piątku zjeżdżają kolejne serca(mam już 282 sztuki miłości), na pozostałe czekamy do czwartku wieczora, w piątek pora już je fotografować i pakować na następne akcje , które odbywać się będą w lutym. Więcej informacji na serduszkowym blogu.Tu też na bieżąco będziemy Was informować o naszych poczynaniach.


Zaczynamy już rozliczać się z US .
Osób potrzebujących oraz próśb o pomoc jest bardzo dużo. 
Ja dziś zwracam się do Was z prośbą o przekazanie 1% podatku
na leczenie Tomka ,syna Joli - Pani Niteczki 




 "Dla jednego 1% to grosz, ale dla nas to co roku możliwość leczenia Tomka. Bez tych pieniędzy nie uda nam się utrzymać Tomka na takim poziomie jak jest. A dla tych co nie wiedzą: Tomek ma niedosłuch obojga uszu, wadę wzroku ok -30 dioptrii na oboje oczu, w tym rozwarstwioną siatkówkę oka lewego - dodatkowo choroba podąża w kierunku stożka rogówki. Tomek ma też Zespół Ehlersa Danlosa typu 6, bardzo rzadką ( 60 osób na świecie) chorobę genetyczną, która uszkadza kolagen w całym ciele. Nasz syn, żeby żyć musi być karmiony 4 razy dziennie odżywką przez rurkę do brzucha. Do tego wszystkiego na Zespół Aspergera ( lżejszą formę autyzmu).
Tomek ma 20 lat i opiekuje się Nim od lat to samo Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno Gospodarczych w Jaworznie. We wrześniu Tomek wrócił do nauki na poziomie LO - lekcje ma w domu. wymaga naszej opieki 24h / dobę. A ma ją zapewnioną, bo ja sama choruję na stwardnienie rozsiane. Nie proszę dla siebie, ale dla naszego Syna wiem, że zawsze zrobię wszystko, żeby zapewnić Mu godne życie. Jeśli możecie wesprzyjcie Tomka swoim 1%. Z całego serca Wam dziękuję. Jola Radomska z rodziną."



Wszyscy wokół chorują i mnie troszkę też łamie w kościach ale powiedziałam sobie :
NIE DAM się tak łatwo;))))
Za dużo pracy w tym tygodniu i nie mam czasu chorować;)

Witam nowych obserwatorów !!!
i nowe koleżanki
Kasię
 http://kasiarekodzielo.blogspot.com/

Agatkę moją "sercową" koleżankę;))
http://sercezpasja.blogspot.com/

Monikę
 http://monisiowyswiatrobotkowy.blogspot.com/

Anię - Aniu dodaj sobie do bloga obserwatorów , łatwiej do Ciebie trafimy;)))
http://anus1976.blogspot.com/

Bożenka
http://kotus3.blogspot.com/

Karolinkę
http://karolinakoziol.blogspot.com/


dziękuję za komentarze i odwiedziny:))

serduszko Madzi:))piękne!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))