Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 13 grudnia 2012

Miłego Dnia

Mam dla Was choinkę :)) stworzoną przez naturę:))
zdjęcie autorstwa mojego braciszka:)
Czytałam kilkakrotnie Wasze komentarze oraz smsy, i maile:) Postawiliście mnie na nogi. Jak to mówią daliście mi kopa dużego.Dziękuję .Koniec użalania się nad sobą:)) zbliża się nowy rok i trzeba zacząć myśleć pozytywnie:) Nie przejmować się i robić swoje:))) A pracy jest dużo:) Ja przez te ostatnie dziwne sytuacje ,pogubiłam się we wszystkim, miałam chwilę zwątpienia ale dzięki Wam jestem jak nowo narodzona:)))

Buziaki i miłego dnia:))))

13 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcie:) miłego dnia i szalonej przedświątecznej krzątaniny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak i taka Ania mi się podoba!!!Głowa do góry i do przodu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I oto chodzi Kochana:))))Tobie też miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka super, taka inna niż wszystkie :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,piękne zdjęcie.
    Aniu pamiętaj ,że jest wiele osób które Cię kochają i które dzięki Tobie odnajduję cel w życiu i czują się potrzebne,a pozostałymi nie należy się przejmować,zwykła zazdrość i złośliwość przez nich przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie odjazdowe!
    Nie lada sztuka takie zrobić-gratulacje dla brata
    Aniu cieszę się że minęły gorsze dni i teraz już będzie tylko lepiej,wiem łatwo powiedzieć NIE PRZEJMUJ SIĘ,ale naprawdę nie ma co sobie złośliwymi stworkami tego świata zawracać głowy,wiele w życiu przeszłam a głównie przez peplanie innych,dlatego zaczęłam ignorować wszelkie komentarze na swój temat...
    Pomyślałam mam męża dzieci,tatę i to jest najważniejsze!
    POZDRAWIAM SERDECZNIE I TWÓRZ KOCHANA BO MASZ WIELKI DAR OD BOGA

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie niesamowite ...odbicia w tafli wody zawsze są magiczne :)
    Aniu ciesze się że" przysłowiowy kop " podziałał
    ile jest ludzi na tym świecie tyle samo miłości i nienawiści ...trzeba iść swoja wybrana droga i kierować się sercem ...widzisz Aniu ile masz w około życzliwych osób i sadzę ze wyszłaś z tej całej sytuacji mocniejsza , silniejsza i z podniesioną głowa ...a CI maluczcy zawistni niech się kisza w swoim "światku " - smutni i żałośni są ale to ich wybór
    A Ty kobieto o wielkim dobrym serduszku rób swoje ...jesteś dobrym człowiekiem ...bo ta dobroć emanuje z każdej rzeczy która tworzysz :)
    Buziaki i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta choinka ,aż zakręciło mi się w głowie...Dobrze ,że już ok.:)Sprawdzałam ciągle, czy przypadkiem nie usunęłaś bloga... Czasem trzeba odetchnąć ,ale nie wolno Ci się poddawać:0
    Powtórzę się ; JESTEŚ WSPANIAŁA:)
    I to sobie powtarzaj, nawet idąc pod wiatr...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że cudowność naszego świata polega też na tym , że to co wydaje się w jakiś sposób zamknięte tak naprawdę jest furtką do nowego. Przyjemności życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite, super zdjęcie. Gratulacje dla Brata!!Życzę dużo siły i głowa do góry!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak trzymaj, ja też zaczęłam patrzeć na wszystko bardziej optymistycznie i od razu mi lepiej :) A ta tapeta z drzewami ciekawa :):))

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam i bardzo cieszę się,że po przykrościach na fb wszystko wraca do normy.Na Twojego bloga zaglądam codziennie,choć komentuje rzadko,gdyby zniknął bardzo by mi go brakowało.To przykre,że tak pozytywna osoba może wzbudzać negatywne emocje,ale grono Twoich obserwatorów jest o wiele większe,więc bądź Aniu z nami,abyśmy nadal mogli podziwiać Twoją pomysłowość, pracowitość i dokładność (dbałość o detale powala mnie dosłownie z nóg). Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))