Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 20 grudnia 2012

Dobry wieczór:)

Szybciutko się przywitam  i pokażę Wam nową pracę :))

Miałam mało czasu na zrobienie tego zamówienia, zero pojęcia i pewności ,że się uda. Ale jestem zadowolona z efektu:) Praca utrudniona bo nie miałam wzoru. Zamówienie: samochód ciężarowy , który ma służyć jako organizator na biurko , dla Pana , który ma firmę transportową. Wczoraj zaczęłam , dziś skończyłam . Mam nadzieję ,że się spodoba, taka ekspresowa praca;))



W koszu z tyłu umieściłam blok karteczek i pojemnik metalowy na materiały biurowe.

Nie była to łatwa praca, ciężko mi było wyprofilować przód. Na żywo jest fajowym samochodem;))
Mikołaj mam nadzieję się spisał:))

Dziś przyjechał i do mnie Mikołaj:) 
Pan listonosz troszkę zły bo dużo poleconych listów;))
a ja zaskoczona bardzo!!!
Pochwalę się Wam prezentami jakie dostałam.
Wykonane ręcznie i niesamowite!!!

Wiola bardzo dziękuję !!!
Niesamowita niespodzianka!!!!
Dziękuję za list pełen ciepła , dziękuję Wiolu !!!
Aniołek podbił moje serce!!! cudo!!!!

Kolejna paczka od Niteczki!!
i powinnam dać jej w tyłek!! 
Jolu pomyśl troszkę o sobie słonko:))
takie cuda dostałam!!!! ach...............
Następna przesyłka ....
od przyjaciółki Joasi
Joasiu DZIĘKUJĘ!!!
powiem szczerze nie wiedziałam co to:)) ach Ty zdolniacho!!!
Dziękuję Agnieszce , moja koleżanka z dzieciństwa. Aga pamiętałaś o mnie , a Twoja bombka będzie miała swoje miejsce na mojej choince:)) Dziękuję!!!!!!

Dziękuję Paulince!!! piękny komplet , obiecuję założę na Wigilię:)) Dziękuję słonko!!!
Dziewczyny DZIĘKUJĘ!!!
nawet nie wiecie jak bardzo!!!
Dziękuję Wujkowi Przyroda!!!
ach co za prezent:) już go zagospodarowałam:))
Nigdy nie dostałam tylu prezentów!! to ja sobie popłaczę teraz a Wam kochani dziękuję !!!
z całego serca!!! no zajączek teraz Was odwiedzi:))
A dla Was:







13 komentarzy:

  1. Ciężarówka super. Ostatnio znajoma zapytała, czy bym nie zrobiła cieżarówy dla jej męża, który jeździ tirem, ale jak na razie nie podejmuję się takiego wyzwania:) A prezenty piękne! Każdy inny, bardzo urokliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężarówka wyszła rewelacyjnie, podziwiam Twoje zdolności jak z kawałka papieru wyczarowujesz takie cuda. Piękne prezenty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za piękną piosenkę, przywołuje cudowne wspomnienia i nastrój. Ciężarówka zachwyca. I cieszę się Twoją radością z otrzymanych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężarówka niesamowita-zresztą jak wszystkie Twoje prace Aniu:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu świetna ta ciężarówka :) a prezenty piękne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych i wesołych świąt Aniu:)) a ciężarówka odjazdowa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Auto wyszło fantastycznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No ktojak kto ale Ty Aniu z papierowymi rureczkami cuda tworzysz, super autko.
    Ja za każdym razem kiedy próbuję coś upleść zawsze myślę o Tobie- jak Ty to robisz?
    ps.zazdroszcze gotowych rureczek ;))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę piękne prezenty a samochód wyszedł Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu ja przecież myślę... a Wasz uśmiech jest dla mnie właśnie najlepszą energią :)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężarówka wyszła bardzo ładnie, Pan na pewno będzie wniebowzięty ! :)
    A prezenty dostałaś niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta ciężarówka :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))