Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 10 września 2012

Radio Warszawa

Dobry wieczór .
Chciałabym Was zachęcić do wysłuchania audycji prowadzonej przez ks. Roberta w Radio Warszawa:)) Ks.Robert to wspaniała osobowość ,cieszę się ,że mogłam go poznać , może nie osobiście ,
ale dla mnie to i tak wielkie przeżycie....
Człowiek z takim podejściem do życia i świata i z taką pasją.....
Dziś potwierdziły się słowa :

"Nawet najmniejsza, najskromniejsza pasja wzbogaca nas, sprawia że czujemy się szczęśliwsi, radośniejsi, czujemy, że warto żyć..." mamycel.pl

Ks.Robercie dziękuję za czas ,który ksiądz mi poświęcił , za optymizm, którym ksiądz mnie zaraził :))
Mam chrypkę od śmiechu.. :))

A Was zapraszam w każdą środę!!! 
Radio Warszawa 106,2 FM godzina 19:15
Na audycję ks.Roberta !!!

klik na zdjęcie

Dobranoc..

1 komentarz:

  1. Cytat wypisz wymaluj dla mnie.Pamiętam te dni kiedy przestałam pracować ( nie z mojego wyboru ale mogłam pójść na tzw. wcześniejszą emeryturę). I co robić?. Szyłam kolejną taką samą spódnicę. Aż spotkałam ludzi którzy zaprosili mnie do pracowni, nauczyłam się tkać, zaczełam malować i poszło. Teraz ciągle szukam nowych wyzwań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))