Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

wtorek, 25 września 2012

Ostróda:)) przyjaciele

Dobry Wieczór :) Wróciłam nie dawno z warsztatów . To drugi dzień spędzony w gronie wspaniałych ,uśmiechniętych i utalentowanych Pań:))) Wczoraj większość Pań skręcało swoje pierwsze rurki.Jestem zaskoczona i pod wrażeniem  ,jak szybko pojęły technikę skrętu rurki  i jak szybko się nauczyły. Pomagały Panie ,które wcześniej uczestniczyły w warsztatach w sierpniu. Są niesamowite:)) Dotarło do nas,że sierpniowe warsztaty się udały , Panie do nas wróciły:)) a z nimi kilkadziesiąt nowych osób. Wczoraj zaczęłyśmy pleść wianek , dziś dalsza część skręcania i plecenia;)) W kąciku Panie uczyły się skręcać też różyczki. Ciężko było się rozstać, z godzinki wyszło 1,5 godzinki:))) ale w tak miłej atmosferze szkoda się żegnać. Jutro znowu się spotykamy i wspólnie pracujemy,uczymy się i żartujemy;)))

Zachęcam każdego do udziału w takich wydarzeniach!!! spędzone wspólnie chwile ,rozmowy i nowe znajomości.


Mój post poświęcę Ostródzie ;)) a raczej jednej z uczestniczek warsztatów ,która zaskoczyła mnie swoimi zdolnościami i kreatywnością oraz zachęcę Was do odwiedzenia sklepu w Ostródzie ,który bardzo lubię i polecam.

Magdalena

 Madzia uczestniczyła w sierpniu  w warsztatach,
które prowadziłam, wprawiła się tak dobrze
 w tej technice, że w obecnej chwili może uczyć innych . Jej prace są śliczne . Nie mogę tu zapomnieć o mamie Madzi . Razem z Madzią uczestniczy w warsztatach i zachwyca nas swoją kreatywnością i talentem. Dziś powstawało nowe cudo ;)) Postaram się jutro porobić zdjęcia i Wam pokazać co dziewczyny wyczyniają;)))



Mam kilka zdjęć prac, które Madzia wykonała z moich kursów. Cieszę się bardzo , bo mam wśród znajomych w Ostródzie następne 2 utalentowane koleżanki;))!!
Brawo Madziu i brawo mamo ;) Madzi hehe

cudeńka: wózeczek


 Kołyska.Jak zauważycie z haftem!!!














Pomysł Madzi : kołyska na pięknym olbrzymim torcie z pampersów.
Pomysł i wykonanie Madzi!!!


Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem pracy Madzi piszcie a ja Was z nią skontaktuję .
Zdjęcia umieściłam za zgodą autorek:)

Dziś to nie wszystko;))
Biegałam z kwiatem z papierowej wikliny we włosach ;)) ale nie o tym wspomnę ;))

Sklep w Ostródzie 
Kochani ostródzianie;)) znacie produkty Ikea???
ja znam bardzo dobrze i kocham je:)
ale my mamy do Ikea daleko ...
a po same drobiazgi nie warto jechać ,
Mam dla Was niespodziankę!!!!

Mała Ikea jest w Ostródzie;))))
Zaoszczędzicie czas i koszty dojazdu !!

ZAPRASZAM 
 DO SKLEPU W OSTRÓDZIE: ul.Grunwaldzka 2.  (parking w podwórku ) obok salon Feniks, Solarium Egzotic .
Mała instrukcja:) Po drugiej stronie mamy przychodnię
 Zawsze możecie zajrzeć na stronę internetową sklepu i zamówić produkty z tej strony:
                             http://www.my-home.net.pl/
Zapraszam serdecznie !!!
Witam nowych obserwatorów!!!! o ludy kiedy ja Was odwiedzę??? ale znajdę chwilkę:))))
buziaki i dziękuję za odwiedzinki!!!!!!!!!!
 
 
 
 



1 komentarz:

  1. chetnie bym wzirla udzial w takich warsztatach ale niestety odleglosc za duza :( piekne prace wozeczke przesliczny

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))