Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 8 sierpnia 2012

Miałam gości:)))

Muszę Was poinformować o moim dzisiejszym spotkaniu:))
Odwiedziła mnie dziś Irina z Suwałk z mężem i małym synkiem.
Rodzina ,której pasją jest papierowa wiklina .
Widziałam kilka prac Irinki i jej  męża Stasia:)
oraz ich sąsiadki ,nie znam imienia:) ale serdecznie pozdrawiam ją
i całe Suwałki !!! 
Cieszę się bardzo z tego spotkania:)) tym bardziej ,że za kilka dni jak będą wracać przez Ostródę,
 znowu zajadą:)) 
Zrobimy sobie wtedy wspólną fotkę na pamiątkę:))
Pasja łączy a dzięki niej mam nowych przyjaciół !!
Buziaki!!!

A tak przy okazji,moja znajoma zamówiła kosze u Gosi , może i Wy jesteście chętni zakupić taki zestaw??
Ja  też zamówiłam taki zestaw u niej!!
jak to mówią szewc bez butów chodzi:))
A to sama przyjemność mieć taką pracę w domu!!
Kosze piękne , myślę ,że i kolorystykę dopasuje Wam Gosia do wnętrza.
Super sprawdzają się jako szkatułki i kosze na bieliznę ,lub kosmetyki .
Nadają się do łazienki i kuchni: np.kosze na przyprawy.
I co najważniejsze ,są ręcznie wykonane
przez dziewczynę z pasją!!!!

Zapraszam do Gosi!!!
 http://hobbygosi.blogspot.com/2012/08/zestaw.html?spref=fb


1 komentarz:

  1. Tylko podziwiać wspólną rodzinną pasję. A swoją drogą nie spotkałam jeszcze mężczyzny, który ma takie hobby.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))