Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Dostałam maila...

Dziś zaskoczył mnie pewien mail..:)) 
Ten mail przyszedł 2 godziny temu.. a ja siedzę pracuję i mam łzy w oczach.
Czytając go ,nie wiedziałam co mam zrobić ,jak się zachować,pomyślałam: 
nie jestem jakimś ideałem lub osobą z kosmosu.. 
Jestem po prostu normalną dziewczyną z Ostródy , której życie nie było słodkie , 
często płakała i szukała celu w życiu  i go znalazła: 
pracuje, zaraża innych swoją pasją,zachęca do pracy i pomaga jak tylko potrafi.
Agnieszka


Wstawię tą wiadomość dla Was ,
bo jest do Was od Agnieszki Kowalewskiej.
Agnieszka już przysłała wachlarz na wystawę
( http://agnieszka-kowalewska.blogspot.com/)




Dzisiaj przyszły kolejne zdjęcia drugiego wachlarza wykonanego inną techniką.



Dołączony opis do wachlarza

"Wspólne pas­je mag­ne­sem przyjaźni. "
Tak właśnie widzę Blog Ani, łączmy się wszyscy z tą wspaniała Kobietą.
Takich ludzi jak Anulka jest mało ...Nasz Anioł:)"


....i cóż mogę napisać??.... Dziękuję Agnieszko z całego serca :))


3 komentarze:

  1. POPIERAM AGNIESZKE, JESTES DAREM Z GORY......:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z każdym słowem

    OdpowiedzUsuń
  3. Anulko Moja Kochana:) Jak można nie nazwać Ci naszym Aniołem, jesteś dla Nas, pomagasz, wspierasz, motywujesz po prostu zarażasz .Pisze to co myślę i śmiało mogę powiedzieć że większość osób tak myśli:***
    Dzięki Tobie znalazłam cel w życiu i jak sie okazuje mamy wiele wspólnego, chodzi o drobiazgi.
    Nie podlizuje sie i nie chce w żaden sposób wykorzystać Ciebie:).Jestem prostą dziewczyna, która idzie własną ścieżką...

    Dziękuje:***

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))