Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 24 sierpnia 2012

:))

Witam :)) Troszkę ciemno się u mnie zrobiło na blogu:) ale muszę zmienić tło ,
za kolorowe było i jestem w trakcie poszukiwań.. szkoda ,że nie mogę sobie go upleść;)))
Mam nowych obserwatorów i bardzo się z tego cieszę:))
Dziękuję ,że do mnie zaglądacie.
A każdą nową osobę Witam serdecznie!!!

Moja nowa praca z dedykacją 

 koszyk z kokosa dla Beatki

Dziękuję wszystkim ,którzy skorzystali z mojego kursu na kołyskę:))
prace są naprawdę piękne i jestem pod wrażeniem Waszych pomysłów wykończenia.
kilka linków gdzie znalazłam te cudeńka:))

Gosia

Ania zainspirowała Anię :))

Kochana Diana:))

Kasia

Wiola

Aleksandra

Iwonka 
Iwonka nie posiada bloga i wysłała mi zdjęcia swoich prac:))

 Iwonka wyplotła również samochód:))
jest super!!!
jeżeli chcecie napisać do Iwonki podam Wam maila do niej:))

Życzę spokojnej nocki:)) mój weekend zapowiada się bardzo pracowicie!!!!

3 komentarze:

  1. Marzy mi się zrobienie tego samochodu :) Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kołyski są piękne,chyba następnym wyzwaniem po wachlarzach będzie wystawa kołysek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kołyski są piękne, samochodzik tez, i ta jesienna kompozycja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))