Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 15 sierpnia 2012

Ania inspiruje:))

Ania stworzyła nowego bloga ;))dopiero nad nim pracuję;))

Powód?? poczytajcie;)))

Dziękuję nowym obserwatorom!! dziewczyny podczas pracy są ze mną heheh 
 
Całuję mocno!!!
 
A miedzy czasie kilka fajnych niespodzianek;))
powiększyła nam się galeria wachlarzy;))

Napisała do mnie Ania , moja imienniczka z Elbląga:))po sąsiedzku
Inspiruje się moimi pracami i tworzy własne cuda :)
Ania zgodziła się na publikację swoich prac u mnie na blogu:)

jak nie pokazać takich cudności??
Kosz z łabędziami origami!!!
oraz serduszko:

zdjęcia wystawione za zgodą autora
Aniu !! nie tylko Ty możesz być dumna jak paw:)) ja z Ciebie jestem bardzo dumna i gratuluję!!
Takich pięknych prac
Dziękuję z całego serca za zaufanie i wiadomość od Ciebie!!!


Małgosia!!
Małgosia wykonała kołyskę w/g mojego kursu:))
 i wysłała mi fotki na mail ! piękna praca!! 

i całkiem inna niż moja:)) brawo!!!

zdjęcia wystawione za zgodą autora
 
Małgosiu dziękuję !!

5 komentarzy:

  1. Niesamowite uczucie zobaczyć tu swoją prace :))
    Aniu dziękuję bardzo! no i inspiruj nas dalej!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak... i wszyscy czekamy z niecierpliwością na nowy kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten kosz a łabędzie :)) niesamowicie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne rzeczy Pani robi.Będę Pani wiernym podglądaczem :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))