Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 12 lipca 2012

Pomysłodajnia:)))

Dobry wieczór wszystkim:))

Dziś napisała do mnie Pani Kasia z portalu Pomysłodajnia.pl 
Pani Kasia opowiedziała mi o portalu i zaprosiła do udziału w konkursach ,
które organizowane są obecnie na portalu.
Już mnie znacie;) dzielę się z Wami każdą zdobytą informacją:)
Więc szybciutko i Was zapraszam  na portal :

oraz do udziału w konkursach:
 
"Letnie inspiracje z Dremelem"
w którym można wygrać m.in. pistolet do klejenia Glue Gun 930. 

dla osób nie posiadających konta na fb :
 
  "Zmajstruj z nami swój wymarzony projekt"
 Można w nim wygrać bardzo atrakcyjne nagrody, 
np. narzędzia wielofunkcyjne 8200, 3000 czy kompaktową piłę ręczną DSM20.

Wystarczy Wasza wyobraźnia i zgłoszenie do konkursów:)

Ja po powrocie z urlopu szybciutko zgłaszam swój udział
powiem Wam w sekrecie ,że marzę o takich narzędziach:) 
Mogłabym tworzyć nowe prace, skorzystam ja a mąż będzie zachwycony!!
Taki sprzęt przyda się nie tylko do mojej pracy ale i w domu:)))


Zapraszam Was gorąco na stronki ,które podałam !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))