Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 15 czerwca 2012

Notesy!!

W ciągu 2 dni wykonałam 32 notesy:)
poniżej wersja dla nastolatków:)
 na zakończenie szkoły!!
Nie tylko nauczyciele dostają prezenty;)






wersja dla Pań:)

wersja dla Panów;)

 Każdy notes został wykonany ze sztruksu:) zapięcie wymyśliłam na gumkę ;)


Moja praca skończyła się małym wypadkiem;(  Po skończeniu notesików sprzątałam moją pracownię i wczorajszy dzień zakończył się stłuczeniem ręki ,efekt: ból oraz nieprzespana noc!!
paznokieć na fotce jeszcze ładnie wygląda.
kto mi to zrobił?? aaa szafa!!
najważniejsze nie ma złamania ale swoje i tak przeżyłam...
hmmm dziś z bólem 300 rurek zrobiłam
powiecie głupia.. wiem:((
ale ja zawieść klientów nie mogę:) 
a poradzę sobie;)

14 komentarzy:

  1. Notesy przecudne :) powrotu do zdrówka niech paluszek szybko się goi bo jest przecież bardzo potrzebny :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesy czaderskie, świetnie się prezentują,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesy piękne, a poświęcenie wielkie, jesteś niesamowita Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te notesiki Aniu!!! Po prostu rewelacyjne:):) Życzę Ci żeby rączka szybko wróciła do zdrowia:) Buziaki przesyłam:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Notesiki są super, z takim poświęceniem tworzone. Życzę szybkiego powrotu do pełnej sprawności ręki:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nasz Marek kazał przekazać, że są fantastyczne!!! Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne notesy:)))Daj trochę ręce odpocząć, klienci na pewno zrozumieją;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu jesteś niesamowita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtórzę tak jak przedmówczynie. Świetne te notesy. Zarówno wersja damska jak i męska. Szybkiego powrotu do pełni sił ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do zabawy, info znajdziesz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu!!! Jesteś Wielka!!!Notesy bomba!!!! i kursy zaje...fajneeee!!!!Jak znajdę chwilkę czasu,to sobie taki muszę sprawić koniecznie :)))Pozdrowionka duże i również życzę łapce szybkiego powrotu do zdrówka :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi w pracowni na 2 dni przed weselem własnym spadł na stopę rulon celofanu :) do wesela się zagoiło! notesiki cud-miód! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te notesy!
    Przykro mi z powodu wypadku...
    Trzymaj się Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te notesiki są genialne! Strasznie mi się podobają! Pozdrawiam;o)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))