Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 13 czerwca 2012

CASTING SERCE Z RUREK

Zapraszam Was serdecznie na portal   http://mamycel.pl/

Na forum został ogłoszony przez  Zespół Studia Fode casting na serce i kule z papieru!!!
Kochani macie dużą szansę wykonać coś niepowtarzalnego!!


Kurs na serce już znacie!( po prawej stronie klik w kursik)
Kilka rad :
- do wykonania serca takiej wielkości połączcie kilka rurek!  podczas przeplatania bazy :łączenia (stykające się z nią) klejcie
aby było stabilne, wiem bo ostatnio takie duże robiłam.

 - kulę możecie wykonać na balonie,po wypleceniu igła i po kłopocie;)

kulę nie będzie łatwo zrobić,aby całość się trzymała, możecie spróbować kleić łączenia rurek ze sobą. (wykonując kulę ze sznurka na balonie , lub z nici, po wykonaniu moczy się kulę w kleju np do tapet,zanim się przebije balon, w przypadku papierowych rurek nie zda to egzaminu ale może zanim przebijecie balon raz pomalujcie.. tak sobie gdybam;) ale może coś Wam szybciej do głowy wpadnie lub będziecie mieli lepszy pomysł)
metodą prób i błędów
 wierzę że się uda;))))

Ja ze względu na termin i przypadający urlop w lipcu, nie biorę udziału w tym Castingu.

ZAPRASZAM!!!
zarejestruj się na portalu i weź udział w castingu!!!
termin do 30 czerwca!!

2 komentarze:

  1. Ach Ty nasza kochana Aneczko:) Dzięki ,wieczorem zajrzę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, właśnie zajrzałam i choć jestem poczatkująca w tej technice to moe spróbuję sił...:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))